Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb inmiddels een karton (6 stuks) panter besteld en betaald. Dit dankzij de inspanningen van patrick van Vuurwerk Huizen. Zo ben ik dit jaar verzekerd van een van de beste cake,s ooit van Wolff.
Ik heb inmiddels een karton (6 stuks) panter besteld en betaald. Dit dankzij de inspanningen van patrick van Vuurwerk Huizen. Zo ben ik dit jaar verzekerd van een van de beste cake,s ooit van Wolff.
Zeker een van de beste cakes die ik heb gehad (1x). Zoals Torrr al wat zichzelf betreft aangeeft, staat deze cake ook bij mij in het geheugen gegrift na al die jaren.
Toch is de kans klein dat ie er bij mij weer bij komt vanwege de prijs.
Deze cake stond jaren geleden elk jaar weer op het lijstje, maar op de een of andere manier is het er nooit van gekomen. Dit jaar kwam ik hem toevallig tegen bij John de Knaller in Almere (even snel langs gegaan toen ik mijn bestelling bij Rowy ging halen). Eindelijk kunnen bemachtigen en verwerkt in mijn palletfinale in W-shape met 2x Lion van Pangu. 3x raden welke cake er is blijven staan?Voor komend jaar dan maar
![]()
Hahaha zal je altijd zien,
Hij is de moeite waard om 12 maandjes te bewaren![]()
3x raden welke cake er is blijven staan?Voor komend jaar dan maar
![]()
Zou leuk zijn als hier nog eens een 2.0 van komt!
Heerlijke cake ja, hier een van alweer 10 jaar geleden.
bestaat gewoon nog hoor Panter. vorig jaar had wolff em nog. weinig winkels kopen em in. pas vorige week is de laatste bij bredavuurwerk verkocht.