[Dynasty] No Mercy

Dat betekent voor mij een prijsstijging van 6,50 in één jaar tijd. Veel te veel, alhoewel ik prima weet dat ik vorig jaar mazzel heb gehad.
Burstduo was dan wel weer een goedkopere combinatie dan een SB/NM en SS samen. Dit is de eerste keer dat ik zie dat de combinatie voordeel biedt ten opzichte van twee losse blokjes.

Filmpje van de No Mercy vuurwerkplein Deventer, beetje erg blikke geluid van de speakertjes :sad:

+ http://www.youtube.com/watch?v=IRqh6VYf4gg&feature=youtu.be
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=IRqh6VYf4gg&feature=youtu.be
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
"> http://www.youtube.com/watch?v=IRqh6VYf4gg&feature=youtu.be
+ YouTube Video
" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gister gezien op de demo van Dutch Fireworks. En deze was voor mij de verrassing van de avond. Wolff heeft er echt goed aan gedaan om deze te veranderen. Hij knalt nu echt net zo hard als de SS en in een goed tempo. Ik ga hem onthouden voor volgend jaar.

Filmpje van de No Mercy:
(HD)
+ YouTube Video

Het filmpje dat jij heb geplaatst is de oude versie van No Mercy.
Deze versie werd tot het jaar 2009/2010 verkocht volgens mij. Daarna is de TI-salute versie in de verkoop gegaan.

Na mijn mening een verbetering!

Weet iemand of er een verschil in uiterlijk (verpakking) is tussen de nieuwe en oude versie? Ik zie er geen jaartal op staan..

Ik heb dus precies dezelfde vraag @Anthony bomb. Ik heb in de losse verkoop nog even snel een No mercy erbij gekocht alleen is productiejaar 2010. is dit al de versie met de Ti-boeketjes en mines a la Silver Salute of is dit nog de mindere met de 2 sterretjes die weg vliegen? ik hoor het graag!

Ik had dus een oude versie.. echt balen want deze vond ik zeker minder dan die met de mine's en salutes. Door het geluid van de omgeving viel deze in het niets. Jammer dat die oude versies nog in omloop zijn, volgend jaar weer de silver salute.

Ik had ook de oude versie van de No mercy.
Wel grappig als je op titanium wolkjes zit te wachten en je ziet een soort van palm effecten.
De knallen die er van af kwamen waren toch goed.

Ik vermoed dat ze bij Wolff nog een aantal pallets/kartonnen hadden gevonden van van vroegere versie.
En aangezien die geen CE keuring hebben....
Weg is weg laat ik het zo zeggen.

Ik had er 2 doorgelont wat een geweld, ik had ze om 03.00 afgestoken en gelijk was heel de straat weer wakker geweldig.

Ik kreeg eerst de 2009 versie, maar na vragen konden ze hem omwisselen voor de 2010 versie en wat was ik reuze blij dat ik dat gedaan had toen hij in mijn straat stond! Echt een geweldige cake doordat hij langer duurt en een beter tempo heeft vind ik deze beter als de SS maar daar betaal je dan ook voor. Echt heerlijk hoe deze op het einde die salvo's eruit ramt. Aan het einde van het jaar zeker weer, maar dan wel een 2010 versie of hoger!

Back
Bovenaan