[Dynasty] No Mercy

Ik ben dus in de war met de diverse wetten excuses daarvoor dus dan :) Ook ik kan fouten maken (Waar mensen werken worden fouten gemaakt)

@Vinnie

Bang 2 Bang van broekhoff is ook een knalblok dus dit is niet de eerste hoor :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah, gelukkig heb ik dus gelijk.:)
Geeft niets Gerwin, ben blij dat je sportief toegeeft dat je fout zat. Ben je in ieder geval nu wel overtuigd van het feit dat er bést nog wel eens een lekker knalletje van af kan komen?:)

Tony, wat is er tussen jou en Poziloc? Iets met pijlen en flashkruit? Lijkt me nogal heftig, als je woorden als 'Nepfreak' gaat gebruiken.
Maargoed, terug over de No Mercy.:wink:
:bye:

Ik ben dus in de war met de diverse wetten excuses daarvoor dus dan :) Ook ik kan fouten maken (Waar mensen werken worden fouten gemaakt)

@Vinnie

Bang 2 Bang van broekhoff is ook een knalblok dus dit is niet de eerste hoor :)

Geeft ook helemaal niet...ook ik maak wel eens fouten...die maakt iedereen wel eens.

@ Invader Zoek je er iets achter?
Zo noemen wij elkaar wel vaker en ook wel eens andere leden....stukje humor zeg maar:wink:
Dat stukje over die pijlen heb ik gedelete, omdat ik er niet 100% zeker van ben, of hier ook ook 2 gram burstlading van toepassing is.

Laatst bewerkt:
Geeft ook helemaal niet...ook ik maak wel eens fouten...die maakt iedereen wel eens.

@ Invader Zoek je er iets achter?
Zo noemen wij elkaar wel vaker en ook wel eens andere leden....stukje humor zeg maar:wink:
Dat stukje over die pijlen heb ik gedelete, omdat ik er niet 100% zeker van ben, of hier ook ook 2 gram burstlading van toepassing is.

Ook bij pijlen een max van 2 gram burstsas! :)

Hoeveelheid PTS, PTS voor burst en PTS voor effect etc hebben allemaal wel betrekking tot het onderwerp, maar het biedt wel een opening voor reacties die offtopic gaan.

Hou het een beetje bij dit product aub.

Dank jullie allen.

Bedankt BigSpender, erg interessant. Toch wil ik deze een keer op een demo meemaken, zo vanaf film ben ik er niet echt kapot van, leuk dat opbouwende, maar had van mij veel sneller gemogen.
In het echt komt hij compleet anders over, laten we hopen dat ze deze op de demo's schieten. :D

Hij is goed, maar hij kan wel beter.
Als het tempo een fractie hoger was geweest, had je in het begin wat meer spanning. Maargoed, ik denk dat zoiets je op het einde opbreekt, omdat dan de salvo's door elkaar gaan lopen en je zo de structuur verliest van de pot.
Het is wel duidelijk dat de knallen vrij hard zijn, en ik vind hem zijn geld wel waard zo.:)

mijn verwachtingen van dit product waren hoger als het uiteindelijke resultaat , neemt niet weg dat hij kwa prijs/kwaliteits verhouding best wel goed is .
maar persoonlijk zou ik eerder kiezen voor de after shock thunder van black smith , omdat deze gewoon 'n perfect tempo heeft .
:bye::bye::bye:

Ik vind het een lekkere pot ze staken hem gister af bij de demo van profiel/haverkamp in deventer (per 3). Lekkere burst en redelijke boekettjes (zijn slechter geworden afgelopen jaren de boekketjes) :bye:

Ik vind het een lekkere pot ze staken hem gister af bij de demo van profiel/haverkamp in deventer (per 3). Lekkere burst en redelijke boekettjes (zijn slechter geworden afgelopen jaren de boekketjes) :bye:

Deze pot is dit jaar nieuw hoor, dus de boeketten kunnen niet verslechterd zijn :shocked:

Yup, knalt goed, boeketjes zijn gewoon wat lichtbolletjes (net als de shock tegenwoordig).

De prijs vind ik wat aan de hoge kant, 35 euro.. maar als je het aantal shocks naast mekaar zet ben je deze prijs ook wel kwijt denk ik.

Leuk voor erbij, maar te duur in mijn ogen.

Heb hem gratis dit jaar bij mijn bestelling gekregen (altijd leuk :p).
Ik denk dat ik hem 's ochtends aan ga steken, krijg je lekker al die rookwolkjes in de lucht á la mascleta :D

Vind het toch wel leuk, knallen zijn flink hard :D.

Jazeker, ik had hem dus.
Maar na nader inzien heb ik besloten hem toch maar in de avond af te steken (8u).
Ik moet zeggen dat het echt een toffe pot was. Hij schoot met opbouwende salvo's waar geen einde aan leek te komen. De boeketten waren flink groot en de knallen waren ongeveer gelijk aan een shock (de flower thunder ligt nog buiten bereik). Ik vind het hiermee de op-een-na beste knalpot van NL, na de Flower Thunder Battery.

Wil wel even melden dat sommige sierpotten met de tube lading van 15 gram harder knallen dan sommige knalpotten (verschilt per sierpot/effect ). Als je van harde knallen houdt in de lucht hoef je echt niet specifiek naar knalpotten te zoeken. Deze knalpot wil ik wel eens vergelijken met diverse sierpotten die ik had en over de knal te spreken was.

Back
Bovenaan