[Dynasty] No Mercy

Heb deze net live gezien op de demo in Naarden en moet toch zeggen dat hij mij in positieve zin verraste:). De knal deed niet onder voor de Silver Salute die ook geschoten werd naar mijn mening. Heerlijke knalcake voor een goede prijs:wink:

Laatst bewerkt:
Zo, deze ging écht goed ja! Superfelle flitsen, echt alles in de omgeving lichtte telkens op, heel wijs, maar vooral de knallen waar het om draait, die zijn zeer goed en hard hoor. Komt absoluut in de buurt van de Silver Salute, nog in oplopend tempo ook, mag nog wat sneller, want leek nu geen einde aan te komen haha, rammen maar. :D

Inderdaad, in positieve zin verbaasd, budget is op, heb ook de Silver Salute al, maar leuk alternatief dit.

Denk indd dat deze pot minstens gelijk is aan de silver salute, gaat wat langer door en kost ook logischerwijs dus iets meer. Ik ga hem ook zeker halen!

Voor mij was deze cake de verrassing van de demo in Naarden.
Ik denk toch dat de Silver Salute wel iets harder ging maar de No Mercy kwam aardig in de buurt.
Als de Silver Salute uitverkocht is, is de No Mercy een goede vervanger.

Laatst bewerkt:
sprong er bij de demo in Arnhem ook uit had niet gedacht dat er zo rake klappen uit zouden komen. hij werd dan wel per 2 geschoten maar hij ging zeker hard. lekker tempo en die finale vind ik ook erg goed. inderdaad wat lucaTM ook zegt hij is een goede vervanger voor de Silver Salute:)!

Had deze gekregen i.p.v. de Silver Salute en hij viel me beslist niet tegen.
Alle omstanders waren behoorlijk onder de indruk van het geweld wat deze knalcakes gaven.
Heb een straatfilmpje gemaakt, waarbij ik er twee tegelijk schoot.
De kwaliteit valt helaas wat tegen omdat het overzetten van de cam naar mijn pc niet helemaal soepel loopt.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kan iemand mij de prijs vertellen, heb hem niet kunnen vinden, en in de 1e post staat het met erg rare tekens.

Alvast bedankt!

Toen ik deze kreeg ipv de silver salute, was ik er eerst niet blij mee,toch maar gedaan anders had ik helemaal geen knal cake.
Toen ik deze cake afstook was het niet egt spectaculair maar hij had toch wel iets mooi,s ging lekker lang door en geen verkeerde knallen.
Alles bij alles is het wel waard om deze cake te kopen!
:bye:

Kreeg deze cake als vervanger voor de silver salute.
Eerst balen natuurlijk, maar uiteindelijk bleek dit toch een erg leuke cake te zijn.
Hij is goed opgebouwd en de knallen zijn ook niet verkeerd.

Filmpje van 2x no mercy:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

@pigi als je deze voor 22,50 gekregen hebt mag je zeker niet klagen. Zou persoonlijk nog liever deze krijgen voor de silver slaute prijs dan de silvers zelf aangezien de knallen van deze bak niet veel onderdoen.

Ik kreeg hem vorig jaar ook als vervanger voor de Silver Salute. Ik was zeer te spreken. Had hem overdags afgestoken en vindt het vooral leuk dat hij zo lang doorgaat. Als ik nu terug denk aan vorig jaar, denk ik toch wel direct aan deze cake. Heeft dus indruk gemaakt.

Jah vernieuwd en maximum burst! Ben erg benieuwd.. Vond het zelf ook een lekkere knalcake! Ook dit jaar in ons assortiment, en nu wel samen met de Silver Salute en de Salute.

Het moet idd een soort Silver salute achtige bak zijn nu!
Maar helaas is hij gister niet geschoten.
ben erg benieuwd

Laatst bewerkt:
Mischien een leuke optie om een ''Wolff Salute Box'' uit te brengen. Een box met alle salute cakes van Wolff. Uiteraard voor een voordeelprijsje.

Back
Bovenaan