[Dynasty] No Mercy

Mischien een leuke optie om een ''Wolff Salute Box'' uit te brengen. Een box met alle salute cakes van Wolff. Uiteraard voor een voordeelprijsje.

Zoiets is er al met de omgelabelde no mercy en silver salute :wink:
: Burst Duo Van barely legal :)

Zoiets is er al met de omgelabelde no mercy en silver salute :wink:
: Burst Duo Van barely legal :)

klopt maar mijn post was 12 uur eerder dan het aangemaakte topic. Ik had zelf ook geen idee dat dit product zou komen ;)

Ik bedoelde eigenlijk voordeelpakket met ''alle'' salute cakes. En niet twee btw :)

Zal nu wat lastiger gaan aangezien er wat omgelabeld is en nu dus onder verschillende subcollecties vallen.

Wat is de nieuwe geweldig, lekker tempo, duurt lang, leuk om 12 uur aftesteken. Ik zal er zeker 2 kopen.

Laatst bewerkt:
Oeh gaaf! Helaas krijg je bij mijn vaste wolff verkooppunt altijd eerst de oude producten. Dus maar eens heen gaan op 30 december en vragen om de 2010 versie! :)

Heerlijke knalbak dit! Beviel me erg goed vorig jaar, 2 tegelijk +3 silversalute, maakte een mooi chaotisch knalprojectje. Flitsen zijn lekker fel, knallen zijn goed en zeker nu hij aangepast is en een beetje op een grote silver salute is gaan lijken, neem ik m dit jaar 3x :).

Ahh man, wat gaat ie lekker!!

Deze moet ik gewoon dit jaar hebben, moet moet moet!

Nu hopen dat Vuurwerkland Steenbergen hem krijgt:devil:

Hoe mooi hij versneld, smullen!

Had dit jaar nog jammer genoeg 3x de oude versie gekregen. Lekkere bak hoor, maar als ik zo de nieuwe versie zie, dan is hij toch behoorlijk verbeterd en lijkt het meer een grote silver salute. Volgend jaar zal deze bak weer besteld worden, hopelijk dan wel de nieuwe.

Het vernieuwde heeft de cake een meerwaarde gegeven,een hard knalblok met een mooi opbouwende salvo's erin.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Het vernieuwde heeft de cake een meerwaarde gegeven,een hard knalblok met een mooi opbouwende salvo's erin.
movie

Dat is zeker een meerwaarde. Ze hebben er zo te zien een topblokje van gemaakt. Staat op de lijst voor komende jaarwisseling!

Back
Bovenaan