[Dynasty] Las Vegas

Inderdaad Lucas, twee filmpjes en een wereld van verschil.
In het productiefilmpje komt de Las vegas pas goed tot zijn recht.
Een mooie afwisselende cake. Hoort zeker in het rijtje aanraders thuis

Ik kan geen productiefilmpje zien, maar ik ben wel heel nieuwschierig geworden! Vond hem sowieso al erg mooi op de demofilm :)

Vind dit, mede door het zien van het productiefilmpje, wel een aanrader. Leuke fluiters met mooie eindeffecten en niet zomaar een slordig peony effect. Van brocade tot time rain tot palm met crackling.

Ik heb deze bij de demo van Wolf in volle glorie gezien en vond het een van de betere nieuwkomers.
Ik ga deze dan ook 4 stuks aanschaffen.

grtz
Pyromaniac 1975

apart dat hier niet veel meer reacties op zijn gekomen.

vraag: wat vinden jullie van de zware jongens van Marijn?

Dit is 1 van mijn lievelingscakes en deze cake doet me daar gelijk aan denken, maar dan zelfs ook nog met mixed effecten.

voor mij een must buy!

Ik vind deze net even wat beter dan de zware jongens. Lekker opbouwend tempo met heerlijke schelle fluit. 1 worod toppertje :D heb er hier ook 2 van besteld :D

Dit is echt een goede cake.
Goede knallen en heel veel verschillende effecten.
En hij is ook niet al te duur.
Dus weer een goed product van wolff.

Ik vind deze net even wat beter dan de zware jongens. Lekker opbouwend tempo met heerlijke schelle fluit. 1 worod toppertje :D heb er hier ook 2 van besteld :D

Vanavond bijden gezien en vind de zware jongens vele malen harder kwa fluit en deze gaan ook langer door dan de las vegas.

Verder mooie cakes maar kwa boekket redelijk klein. Maar zeker een mooi product wat zijn geld waard is.

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar de live uitvoering van deze cake.
Op basis van het filmpje vind ik hem steengoed.
Maar ik wil altijd eerst zien en dan kopen.
Maar ach er komen nog zat demo,s

Ik heb deze cake ook live gezien. De fluit van de zware jongens is inderdaad stukken beter, echter de boeketten (en afwisseling vd boeketten) is beter van de las vegas.

conclusie: zowel las vegas als de zware jongens kopen

Vanavond bij de demo van de vuurwerkshop gezien in Alphen aan den Rijn.

Wat een geweldige bak. Leuke fluiters , goede ( en ook grote ) boeketten en een gewedlig tempo:bye::bye:

Ook ik heb deze gezien in Alphen...

Jammer dat er 2 tegelijk werden geschoten maar man man man wat een heerlijke bak:D

Nu op korte afstand gezien, echt een mooien bak. :p:wink:
Leuke fluit, rap tempo, leuke boeketten, gewoon geweld dit, ook in zijn eentje ramt ie er goed op los. Jawel, een aanradertje vind ik. :)

Deze heb ik ook besteld. Ben ontzettend benieuwd hoe hij bevalt :) Hoop dat de boeketten niet te klein zijn met 10,4 gram :p

Back
Bovenaan