[Dynasty] Las Vegas

Vanavond opgehaald, wat ben ik benieuwd hoe hij er in het echt uitziet!
Prachtig label ook. Na de jaarwisseling zet ik denk ik een video online.

Wat een prachtige pot was dit zeg, mijn klapper van de avond. Mooie boeketten en leuke effecten. Ik zal denk ik nog wat online zetten.

Helemaal mee eens. Ik vond dit ook de topper van de avond. Mooie boeketten, prachtige crackling finales en de fluit is een leuk extratje die het geheel afmaakt! Super pot!

Wat een prachtige pot was dit zeg, mijn klapper van de avond. Mooie boeketten en leuke effecten. Ik zal denk ik nog wat online zetten.

Zeer diverse cake met mooie effecten, echt een topper. Erg mooie geluiden komen er ook vanaf door alle fluit en crackling.

Mooi filmpje Lucas, en je gaat weer heerlijk tekeer haha
Ik had dan maar 1x Las Vegas, en ik vond het een topper.
Ik vond hem zelfs beter dan de Sniper.
De variatie in effecten en het tempo in deze cake doet het hem

Wat een gave bak!!

Ik had deze cake gewonnen bij Vuurwerk Orthen, en had jullie een mooi filmpje beloofd.

Bij deze:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

VW Orthen, bedankt nog voor deze prijs, enorm van genoten hoor!

:wink:TB

Regelrechte topper deze Viva Las Vegas, misschien wel beste cake die Wolff geproduceerd heeft.

:
Wat mij betreft in ieder geval de beste nieuwkomer van Wolff van afgelopen jaar.
Hij staat nu als dummy (afgestoken pot dus) op mijn kamer, naast de andere toppers: Panter, Sniper, Temple of Stone en Eagle Eye :p

DSC00290.jpg

DSC00291.jpg

Back
Bovenaan