[Dynasty] Las Vegas

Aanradertje dit, ik had hem vorig jaar. De effecten zijn echt gigantisch in de lucht. Pracht cake dit.

Dit is absoluut mijn favoriet van Dynasty afgelopen jaar! Dit jaar niet besteld, wel over getwijfeld, omdat ik het liefst elk jaar wat anders probeer.

Ik kan hem iedereen aanraden en je zult er zeker geen spijt van krijgen. Hij blijft maar doorgaan en doordat hij in salvo's schiet gecombineerd met de fluit geeft het lekker veel geweld, zonder dat het te rommelig wordt.

toch wel een wat onderschatte cake vind ik. Hij is wel vrij chaotisch, maar dat past er ook wel bij ivm met die fluiters etc. De blinkerboeketten springen er bij deze cake echt uit.

Heb hem nooit gehad maar ik hoor er toch vrij goede verhalen over dus misschien dat ik hem dit jaar neem. Heb hem wel ooit op een demo gezien en vond het inderdaad lekker chaotisch wat ik bij deze cake zeker niet vind misstaan. en hij blijft ook lekker door pompen met al die fluiters, heerlijk!
Nog filmpje van een keer de Las Vegas:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zeker weten, stukken groter. Waar het bij Concerto Rosso meer om de fluit gaat, die bij Las Vegas stukken minder is, draait het bij Las Vegas meer op het sieraspect. Het is zeker geen miskoop, heb enorm genoten van deze cake.

Ik heb hem vorig jaar ook gekocht.
Helaas zijn we er niet aan toe gekomen om hem af te steken.
Daarom dit jaar er een paar bij besteld zodat ze mooi tegelijk kunnen.

Gister gezien op de demo van Dutch fireworks en hij was weer top. erg mooi dat opbouwende tempo wat erin zit en de fluiters zijn ook goed.

Filmpje van de Las Vegas:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond de boeketten zwaar tegen vallen. Klein en niet mooi. Daarom heb ik hem ook niet gekocht.

Nog nooit eerder gehad, maar wel altijd in de gaten gehouden.
Gisteren ook weer gezien bij Dutch Fireworks inderdaad, bedankt nog voor de film ervan! Blij dat deze zeker voorbij gaat komen dit jaar, tof!

Zag laatst ook een film voorbij komen op Vimeo van FPM, 4 stuks tegelijk :droolthum;

Ik zit erover te denken om deze cake dit jaar aan te schaffen.
Is Las Vegas van het niveau Panter / Sniper?

Back
Bovenaan