[Dynasty] Dragsters

Drie stuks tegelijk geschoten. Leuke cakes, maar wel duidelijk twee verschillende versies (zoek de verschillen).

Klein focusprobleempje.

Al jaren in de collectie deze! Helaas zijn de enorme en volle boeketten iets minder geworden, maar de harde burst zit er nog altijd lekker in! Ook dit jaar is ie er weer bij :))

Wat leuk, ik zie deze cake worden aangeboden bij niet nader te noemen freakshop.

Klassiekertje deze, doet me denken aan de tijden dat je kwijlend in de showroom stond te kijken. Het hele assortiment van Dynasty uit je hoofd kende, videos van binnen en buiten kende.

En het is ook gewoon een mooie cake, heeft wel wat van de The Joker van Wolff anno 2021 :wink:

Wat leuk, ik zie deze cake worden aangeboden bij niet nader te noemen freakshop.

Klassiekertje deze, doet me denken aan de tijden dat je kwijlend in de showroom stond te kijken. Het hele assortiment van Dynasty uit je hoofd kende, videos van binnen en buiten kende.

En het is ook gewoon een mooie cake, heeft wel wat van de The Joker van Wolff anno 2021 :wink:

Nice. Inderdaad echt een klassieker. En een prima cake.

Ja lijkt er inderdaad wel op. Tremolant zie je niet zo vaak, al waren het eerst glitter palmen volgens mij.

Haha dat is vet man, veel plezier er mee en vergeet niet te filmen aub :angel:

Dit jaar de laatste twee tegelijk opgestookt. Blijft toch wel een heerlijke cake. Niet de grootste effecten, maar de combinatie van blauw en groen met gouden glitter willows is nog steeds uniek en komt prachtig uit de verf.

Dit jaar de laatste twee tegelijk opgestookt. Blijft toch wel een heerlijke cake. Niet de grootste effecten, maar de combinatie van blauw en groen met gouden glitter willows is nog steeds uniek en komt prachtig uit de verf.

Heeft even geduurd, 5 jaar, maar dan hebben we wel weer een leuke cake uit de old school Dynasty lijn :applause:

Back
Bovenaan