Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
bij HDH voor 15 eurootjes op te halen..
WOWTot mijn grote verrassing nog een karton van deze pareltjes gevonden, batch 2008![]()
Tot mijn grote verrassing nog een karton van deze pareltjes gevonden, batch 2008![]()
Wat leuk, ik zie deze cake worden aangeboden bij niet nader te noemen freakshop.
Klassiekertje deze, doet me denken aan de tijden dat je kwijlend in de showroom stond te kijken. Het hele assortiment van Dynasty uit je hoofd kende, videos van binnen en buiten kende.
En het is ook gewoon een mooie cake, heeft wel wat van de The Joker van Wolff anno 2021![]()
Wat leuk, ik zie deze cake worden aangeboden bij niet nader te noemen freakshop.
Klassiekertje deze, doet me denken aan de tijden dat je kwijlend in de showroom stond te kijken. Het hele assortiment van Dynasty uit je hoofd kende, videos van binnen en buiten kende.
En het is ook gewoon een mooie cake, heeft wel wat van de The Joker van Wolff anno 2021![]()
Haha dat is vet man, veel plezier er mee en vergeet niet te filmen aub![]()
Heeft even geduurd, 5 jaar, maar dan hebben we wel weer een leuke cake uit de old school Dynasty lijnDit jaar de laatste twee tegelijk opgestookt. Blijft toch wel een heerlijke cake. Niet de grootste effecten, maar de combinatie van blauw en groen met gouden glitter willows is nog steeds uniek en komt prachtig uit de verf.