[Dynasty] Daybreak

volgens mij gaat het hier over de Daybreak...

Ik geloof dat dat een antwoord was op de vraag van iemand een aantal posts eerder.

Ik heb Stars over Paris in ieder geval wel genomen. Daybreak heb ik even laten staan voor dit jaar. Ondanks dat hij me geweldig lijkt.

live gezien in een demo laatst en ik wist dat ik harde bursts kon verwachten maar zo hard als dat deze ging had ik niet verwacht.
een mooie brede gouden staart die met een heftige burstknal mooie palm effecten met blinkers in de lucht laat zien.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Top Vuurwerk Rotterdam, op 18 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zoals je merkt aan de omstanders, dreunt deze HEEL goed door!

Daybreak wilde ik vorig al hebben, was 1 van de toppers in een Dynasty demo. Enorm harde burst en mooie boeketten. Helaas kon ik 'm toen hier niet vinden. Dit jaar zit ie wel bij m'n bestelling.

Ik heb de daybreak nog niet éénmaal live mogen aanschouwen.
Afgaande op jullie commentaar en filmpjes moet deze dus heel goed zijn.
Ik ga hem proberen dit jaar, alsnog aan het lijstje toegevoegd.

heb de daybreak en fire emblem bijde gezien en vond de daybreak mooier en vooral ook harder dan de fire-emblem de meerprijs is hij wel waard

Ik heb de daybreak nog niet éénmaal live mogen aanschouwen.
Afgaande op jullie commentaar en filmpjes moet deze dus heel goed zijn.
Ik ga hem proberen dit jaar, alsnog aan het lijstje toegevoegd.

Haha! Hoe kan dát nou, Fred?
Je houdt je toch nog wel met vuurwerk bezig hé?
Of laat je je te veel afleiden door dat Marijn-spul?
In geval van nood kan ik er nog wel eentje missen uit mijn kartonnetje hoor!

Echt een top cake met leuke tails en super grote effecten.
Samen met de Sniper de publiekslievelingen :D. Aanrader!!!!!!

Hele mooie en harde cake dit, maar op e filmpjes leek die erg langzaam, terwijl die van mij in 10 seconde weg was. Er gingen echt iets van 2 schoten per seconde de lucht in, zeer mooi geweld. Dit was echt een toppertje, komt er volgend jaar zeker weer in, maar dan wel met grotere getallen.

Wat me ook op viel was dat hij zo groot was, bijna net zo groot als de sunrise van Bonfireworks terwijl die 5 schoten meer had :shocked:

Super de Daybreak, zaten een aantal in mijn 'bonte kleuren' scene met nog 12 andere cakes, maar de witte spinning tails zag je toch duidelijk rondslingeren onder de flink gevulde sterrenhemel. Volgend jaar weer!

Zelf dit jaar niet afgestoken maar de overburen gelukkig wel :) blijft een topper dit met zeer mooie draaikolken!

Wat een fantastische cake was dit zeg! Had er 4 :). Wat een burst en goed uitgewerkte spinning tails. Publiek vond deze beter dan de panter aan de 'oeehhs' en 'aaahhhs' te horen :). Top ding dit, volgend jaar weer mintens 4!

Heerlijke cake was dit toch, met dikke spinning tails, overklaste b.v met gemak de panter die wel erg tegen viel dit jaar.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

p.s Excusus sommige filmpjes zijn niet helemaal lekker gefilmd, stond over het algemeen te dicht erop te filmen, maarja beter iets dan niets.

:bye:

Laatst bewerkt:
@Thecrow: Ik vind je films super hoor!
Nu ik al deze reacties hoor heb ik toch spijt dat ik hem niet genomen heb. Dit jaar zál ik hem kopen :)

Back
Bovenaan