[Dynasty] Daybreak

Een hele fijne cake, de daybreak. Vorig jaar 4 stuks van gehad. Loeiharde bursts, fel oplichtende spinning tails en grote boeketten. Deze cake deed de straat versteld staan. Persoonlijk en ook het publiek vond deze mooier dan bijvoorbeeld een panter of een sniper. Ondanks de wat hoge prijs aanrader dus!

Betaalde vorig jaar 18,37 euro voor deze cake en dat is ie dubbel en dwars waard!
Ging ook nog eens 10% voorverkoop korting vanaf dus betaalde eigenlijk iets meer dan 16 euro.
Lekkere bursts en mooie spinning tails.
Filmpje is helaas niet representatief, maar zelfs de buurjongen die al met wat 500 grammers bezig was vroeg zich af wat ik voor cake had afgestoken.
Ik ging er dwars doorheen!

Echt een prachtige cake!
Ik heb hem zelf mogen aanschouwen vorig jaar, mijn oom had hem 3 keer doorgelont!
(Ik had hem helaas niet zelf)
Echt een cake om aan te raden, met een finale vanjewelste!

Dat is helemaal aan jou. Let wel op dat het een 16 schots cake is. 16 schoten is niet veel voor die prijs, maar als je kijkt naar wat je er voor terugkrijgt dan zou ik zeggen: doen! Het is een mooie cake met dikke spinners en daarboven nog een leuk boeket. De spinners zijn echte eyecatchers!

Hmm ja ik twijfel nogal. Voor 27,50 kan ik ook de Ceasar krijgen. Met die waaier vind ik dat meer spektakel geven. Moeilijke keuzes.... Maar wel leuke!

Ceaser is ook een leuke cake en al helemaal zo waaier effect. Maar ik zou persoonlijk toch eerder voor de Daybreak gaan. Mooie effecten die lang blijven hangen !

Ja dit is gewoon écht een klapper. Hele harde doffe bursts, dikke en felle tails en mooie grote boeketten. Ik kon gisteravond bij de finale van demo in steenbergen volgens mij (correct me if i'm wrong) ook enkele van deze cake ontwaren in al het geweld. Bursts vielen duidelijk in de zwaarste categorie en de algehele effecten waren goed te onderscheiden van al het andere geweld. Na 'm vorig jaar 4x gehad te hebben, dit jaar waarschijnlijk weer :D.

Laatst bewerkt:
Ik had hem aangeschaft door de vele positieve reacties hier en door de filmpjes die ik heb gezien en ik heb er geen seconde spijt van gehad, of het moet zijn dat ik hem maar 1 keer had. Mooie spinners en inderdaad lang hangend blijvende effecten maakt deze cake zeer speciaal :)

Thnx voor het filmpje, maar deze was toch anders dan mijn blokkie want ik had dat special effect op 20 seconden er niet in :D

Toppertje, al enkele jaren met stip in de collectie. Ook dit jaar weer 5x. Eerst 2 los achter elkaar, vervolgens overgaand 3x in W shape. Harde bursts, felle spinning tails en enorme boeketten verbaasde mij ook dit jaar weer. Naja, ook deze er maar weer enkele malen bij kopen de komende jaarwisseling :D.

Het is me toch wat... Eindelijk had ik hem, kan ik me er niks meer van herinneren! Raar is dat zeg. Hoop dat ik hem nog op film heb, misschien komt het dan weer een beetje terug :p

Back
Bovenaan