[Dynasty] Daybreak

En ja hoor, gisteren heb ik het filmpje eindelijk terug gevonden.
Ik weet het alweer: hij was top! Ik had hem een beetje dichtbij gezet (daar was net een goed stukje sneeuw om hem in vast te zetten :D), wat ik achteraf toch niet zo slim vond. Volgend jaar toch maar wat verder weg, omdat het toch een beetje een beangstigend gevoel geeft als je daar met een aantal man vlak bij zo'n cake staat.
Wel even op 720p kijken :)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heel gaaf blokje was dit! De effecten waren geweldig. Mijn enige struikelblok is de prijs voor €25,80 vind ik hem te duur.

Erg mooie cake dit. Zijn er eigenlijk meer cakes van Wolff met dit effect en dan bedoel ik vooral het spinning gedeelte. Het liefst een 500 grams cake met dit effect.

ik kan me namelijk zelf geen andere cake naarvoren halen in mijn gedachten met dit effect van Wolff

Erg mooie cake dit. Zijn er eigenlijk meer cakes van Wolff met dit effect en dan bedoel ik vooral het spinning gedeelte. Het liefst een 500 grams cake met dit effect.

ik kan me namelijk zelf geen andere cake naarvoren halen in mijn gedachten met dit effect van Wolff

nieuw artikel van 2011: MayDay

Fantastische cake dit! Wel wat prijzig maar je krijgt er loeiharde bursts en hele grote boeketten met dikke spinning tails voor terug. Er staan er bij mij weer 2 op de wishlist :).

Hij is echt mooi ja! zeker wel!
Maar nu 26 euro voor 16 shots?

Nee ik sla hem dit jaar over.

Hier nog een filmpje van mij, van vorg jaar.
Burst is ook zeer goed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is echt mooi ja! zeker wel!
Maar nu 26 euro voor 16 shots?

Nee ik sla hem dit jaar over.

Hier nog een filmpje van mij, van vorg jaar.
Burst is ook zeer goed.

movie

Wanneer je wat meer besteld bij de grote winkeliers krijg je aardige kortingen, dan heb je deze voor 17 eutjes....:D

Bedankt voor de film Rob. Het blijft toch echt een heerlijke cake hè. Fijn dat deze zo stabiel is, hij presteert elk jaar prima! :)

Hij blijft mij opvallen deze Daybreak. Er zit echt een erg goede burst in. en daarbij krijg je ook nog eens een goed spinning tail met vrij grote en goed gevulde boeketten erboven. Hij is dan misschien wat duur in verhouding tot het aantal schoten maar dat is hij zeker waard.

Filmpje van de Daybreak geschoten op de demo van Dutch Fireworks:
(HD)
+ YouTube Video

Ondanks de prijs van 26,50 euro is hij het zeker waard! En met wat korting wordt het helemaal intressant! De boeketten zijn groot, en worden afgewisseld met rode en groene kleuren. De burst knallen zijn trouwens ook perfect!

Back
Bovenaan