[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

Vorig jaar had ik 4 pakken van deze pijlen. Ook had ik 2 pakken Brullende Swiegermutter. Nou die laatstgenoemde gingen wat schorrer, maar die waren gewoon gevaarlijk. De Cruize Rockets waren erg stabiel, gingen dus mooi recht omhoog. Fantastische pijlen. Zeker niet een effect wat je snel zal verwachten. De 3 trap is goed te horen, de Crackling is een leuke bijkomstigheid, maar een 4e trap zou nog leuker zijn! :D
Dit jaar uiteraard weer in mijn collectie te vinden.

Deze op een meter of 4 eens af horen gaan. Damn, wat een herrie zeg! Echt piepende oortjes even!

Inderdaad, toen ik ze voor het eerst had stond ik er denk ik maar een metertje of 2/3 vanaf, en dat heb ik geweten!, niet te vaak doen :p, man wat fluiten deze dingen hard.
Voor mij echt dé beste fluitpijlen.
Helaas doe ik dit jaar vanwege een beperkt budget slechts 1 dealer aan (en die verkoopt deze niet), maar ik heb gelukkig nog 4 pakken van vorig jaar over :D, volgend jaar hopelijk wel weer wat inslaan.

Ik vraag het nog maar een keertje, want ben van plan om morgen een rek te maken.

Heeft iemand nog een pakje liggen die even zou kunnen kijken wat de afmeting van deze pijl is?

Met name de afmeting van de kop van de pijl (lengte)
En de lengte van onderkant stok, tot onderkant kop.

Hartstikke bedankt alvast :)

had je reactie niet eerder gezien, want gisteren had ik nog een pakje liggen. maar ik heb ze gisteravond allemaal de lucht in gejaagd dus kan je jammer genoeg niet meer helpen:bonk:. weet wel dat ze vrij groot zijn.

vond ze gisteren wel echt weer heerlijk met een flinke gil omhoog gaan. echt heerlijk deze pijlen zeker de moeite waard! vond de crackling op het einde ook erg goed. en ook zeker vet om in een pijlenrek te verwerken

Ik vraag het nog maar een keertje, want ben van plan om morgen een rek te maken.

Heeft iemand nog een pakje liggen die even zou kunnen kijken wat de afmeting van deze pijl is?

Met name de afmeting van de kop van de pijl (lengte)
En de lengte van onderkant stok, tot onderkant kop.

Hartstikke bedankt alvast :)

Dit zou ik ook graag willen weten. Ik zit namelijk al een paar dagen te checken of iemand al een antwoord heeft gegeven aan Sunseeker...

Dit zou ik ook graag willen weten. Ik zit namelijk al een paar dagen te checken of iemand al een antwoord heeft gegeven aan Sunseeker...

Het is bekend :)

De totale lengte van de pijl is 55cm.
De kop is 11 cm lang.
Dus de stok die onder de kop uitkomt, is 44cm lang.

:D

5x5mm bedoel je, dat had ik ook al in gedachten. De kop is wat kleiner dan ik had verwacht, maar deze is dus 22mm?

ik heb er net een getest ze zijn loeihard en gan zo hoog dat ik ze niet meer door de miezer regen kon zien :D

Miezer regen?? Het is hier al heel de dag -5 met af een toe een zonnetje, ideaal vuurwerk weer!
Fijn om te horen dat ze onveranderd zijn gebleven en gewoon loeihard gaan! :D

Ik heb ze vandaag ook binnen. Straks of morgen gaan ze lekker het rek in.:handsup: De maten die sunseeker opgaf kloppen precies, thanks.

imag0025tp.jpg

Net ook 1 gestookt:p Wat een leipe dingen zeg:D Ze gillen verschrikkelijk hard en gaan ook ontzettend hoog..

Heb 3 pakken, komen er morgen nog 3 bij hoor:D

Back
Bovenaan