[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

Zijn de beste fluitpijlen in NL voor mij.
Wat een gil komt hier van af.
Heerlijke pijlen voor een goede prijs.

Ik vind dit de beste fluit/gil pijlen die er zijn.

Ik heb me erg vermaakt met de 2 pakjes die ik had. Er komt echt een oorverdovende schelle gil vanaf! Ze gaan ook erg hoog met nog een geinig effectje achteraf.

Aanrader!

Afwisseling van je vuurwerk is met deze dingen echt een troef. We waren om één uur alsmaar dikke cakes aan het stoken. Al het publiek lekker aan het genieten van die mooie boeketten. Als je dan opeens een Crusie Rocket er tussendoor gooit, is het zuiver genieten van hun reacties! Één zo'n pijltje van €1,10 maakt dan opeens zo veel los :p iedereen roept "Zo!" "Wow!" of een andere uiting van totale verassing :p Die krijs gaat door merg en been. Op het juiste moment is zo'n pijl meer genieten dan van een dikke cake.

Ze doen inderdaad pijn aan je oren. Geweldige 3- traps fluitpijlen voor een nog mooiere prijs. Ik had dit jaar 8 pakken, en heb nog 2 pakken over voor de komende jaarwisseling, maar weer zeker dat er nog een aantal pakken bijkomen!

Hier nog een filmpje van mij,dit was om 10 uur,de eerste 2 met visco de opvolgende 3 waren met rode wasaq doorgelont.Top pijlen dit jaar had ik 5 pakken volgend jaar tussen de 7 en 10 pakjes :D
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
9830974.41cf5379.560.jpg

Foto niet gebruiken zonder toestemming

Heerlijk, mannen! Voor mij zijn dit, sinds de degradatie van de Schwiegermutter, de absolute krijspijlen van Nederland. Heb er dit jaar 2 pakjes doorheen gestookt en elke pijl deed het keurig zoals het hoort. Kwaliteit dus. Mag ik Wolff hartelijk danken voor dit geweldige product? Hopelijk blijven ze nog lang (en onveranderd!) in het assortiment :D

Heerlijk, mannen! Voor mij zijn dit, sinds de degradatie van de Schwiegermutter, de absolute krijspijlen van Nederland. Heb er dit jaar 2 pakjes doorheen gestookt en elke pijl deed het keurig zoals het hoort. Kwaliteit dus. Mag ik Wolff hartelijk danken voor dit geweldige product? Hopelijk blijven ze nog lang (en onveranderd!) in het assortiment :D

ben het met je eens! maar ik mis wat!
ze mogen hem aan passen want een binkie knal op het einde zou deze pijl net wat gaver maken:wink:

Dit jaar voor het eerst gehad, maar ik was er zeer over te spreken:D
Bij 1 van de pijlen ging de kop van zijn stok af en bleef hij in de lucht tollen. Was erg leuk om te zien. Leek op zo`n spinning tail:P

ben het met je eens! maar ik mis wat!
ze mogen hem aan passen want een binkie knal op het einde zou deze pijl net wat gaver maken:wink:

Neee gewoon zo laten,maak dan maar 2 versie's er bestaan in nl bijna geen goede fluitpijlen meer die alleen fluiten!

100% aanraader, echt een topper voor de hele dag van 10.00 tot 2.00u :D

Hier nog een day-after foto van dit prachtpijltje :)
Oud&nieuw2010%20026.jpg

Heerlijke pijlen zijn het. Allej.... wat gaan die hard! Ik zei tegen mijn stookmaat, ga maar ver weg staan, ze brullen echt hard. Mwah, valt vast wel mee zei die. Nou hij heeft het geweten :P hij had zere oren en hij stond er 3M vandaan. Volgend jaar weer :)

Laatst bewerkt:
In dit filmpje zie je er ook een paar overdag.

Zelfs de hond is er dol op.
wil ook niet meer horen dat dieren bang zijn voor vuurwerk:P
je moet ze gewoon goed opvoeden

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan