[Dynasty] Cruise Rockets [Vuurpijl Ass.]

Gruwelijk, wat gingen deze lekker. Echt een oorverdovende krijs met een wolkje cracking er achter aan. Had 2 pakken en iedere keer weer na het afsteken werd je er gewoon stil van, zo'n enorm hard geluid. Heb er ook 3 achter elkaar afgestoken, gingen op het zelfde moment de lucht in, nou daar word je echt horensdol van. Ook is de afwerking van deze dingen erg goed, strak en stevig vast aan de stok en de stok zelf is ook een stevig en splinterloos stokje.
Heerlijke dingen dit en misschien maak ik hiervan een rekje met 60 of 120 stuks. Even de buurt gek maken :D

Wat ik mij dus afvraag hoeveel van deze pakketten zitten er in een karton?
Zijn zeker leuk om een karton weg te schieten als 10uur project! als iemand dit mij even kan pme!

misschien heb ik het al eens eerder gezegd .
maar wat gaan die dingen hoog zeg .
het wordt hoog tijd dat ik ze dit jaar eens ga proberen

misschien heb ik het al eens eerder gezegd .
maar wat gaan die dingen hoog zeg .
het wordt hoog tijd dat ik ze dit jaar eens ga proberen

Ik zou ze je zeker aan raden. Ik heb vorige jaar voor het eerst ene pak genomen. Ze gaan idd heel hoog en de fluit is oorverdovend. Prima pijlen zijn het, en heel leuk als afwisseling op dé dag van het jaar.

had er vorig jaar 1 pakje van en dit jaar worden het er zeker meer. heerlijk leuke pijlen voor overdag. een erg goede schelle 3 traps fluit en aan het einde ook nog eens een klein crackling boeketje. erg goede dingen voor een redelijk prijsje.

Dit zijn echt leuke pijlen,
ze fluiten erg goed, dus niet te dicht in de buurt gaan staan. echt niet doen,
dan krijg je echt last van je oren. het effect komt goed tot zn recht, en hij fluit dus echt 3 x goed, met knetter op het eind. deze pijlen gaan gigantisch hoog.

Laatst bewerkt door een moderator:
oke koop ik 2 pakjes ben benieuwd ^^

Goede keuze ! :p

Ik spreek uit ervaring. Die dingen zijn echt geweldig. Onwijs hoog gaan ze en dan zo'n keiharde 3 traps fluit met crackling. Ik denk dat dit voor veel freaks 1 van de beste fluitpijen is, zo niet, de beste. Echt fantastische dingen.

Ook dit jaar weer besteld !

Laatst bewerkt:
ik ga 2 pakjes proberen bij mijn nieuwe wolff dealer.
eens kijken of ze leuk zijn.

en ik heb een vraag ,hoe ver weg moet ik staan tijdens hetafsteken om geen oorpijn te krijgen?

ik ga 2 pakjes proberen bij mijn nieuwe wolff dealer.
eens kijken of ze leuk zijn.

en ik heb een vraag ,hoe ver weg moet ik staan tijdens hetafsteken om geen oorpijn te krijgen?

Je zal niet kapot gaan aan de pijn hoor, maar hou je aan de aangegeven afstand.
Dat is the vinden op de verpakking. :wink:

Weet iemand de afmetingen van de pijl? De afmeting van onderkant kop, tot de onder kant van de pijl. Ik ben namelijk van plan om met DsNL een 200 shots pijlenrek te maken, met onder andere deze pijlen. :)

Ga hier zeker 2 pakjes van halen :P
Hoor hier elk jaar al van deze pijlen de lucht in gaan en vroeg me steeds af waar hun die gilpijlen vandaan halen.. blijken het de cruise rockets te zijn :P

Back
Bovenaan