[Dynasty] Brilliant Box

dag dames :D

ben erg blij om al die positieve reactie te horen, daar zijn wij van Wolff Vuurwerk echt super blij mee uiteraard, daar doen we het ook voor!

Wolff is doorgaans bezig met het op zoek naar vuurwerk wat goed in prijs kwaliteit doet. we hebben dit jaar met de brilliant box ook een serieuze stap genomen in de cakes-reeks. in dit pakket zit er absoluut geen onzin. geen tijd voor fonteinen of vuurpijlen die maar half gevuld zijn. dit pakket is gewoon goed gevuld met echte cakes met burst en boeketten en geen "staartjes". voor iemand die een max budget heeft van 150 euro, heb je hier een complete avond. voor iemand met een hoger budget, heb je een absoluut goeie aanvulling op je collectie.

de filmpjes komen op vuurwerktoko, tegelijk met de rest.
geduld:)

En aan wat voor effecten moeten we denken, gewoon allerlei soorten?
En zijn de boeketten dan met bijv. de Super 4-16 te vergelijken, of ligt de kwaliteit toch hoger?

Ik doe je een groot plezier.
Je mag hem van mij voor 200 euro overnemen als je er dan een beter gevoel bij hebt :bonk:

nee zo bedoel ik het helemaal niet vind 150 euro een prima prijs maar als je vergelijkt met de goldbox snap ik het niet helemaal dit zijn een stuk meer cakes en vind de goldbox nou niet echt speciaal ofzo helemaal niet voor 125 euro daarom dacht ik ja 150 euro voor 11 cakes wat voor cakes krijg je dan snap je maar eerst de filmpjes maar is zien voordat ik verder ga oordelen het was alleen maar de gedachte die ik zelf maakte :)

nee zo bedoel ik het helemaal niet vind 150 euro een prima prijs maar als je vergelijkt met de goldbox snap ik het niet helemaal dit zijn een stuk meer cakes en vind de goldbox nou niet echt speciaal ofzo helemaal niet voor 125 euro daarom dacht ik ja 150 euro voor 11 cakes wat voor cakes krijg je dan snap je maar eerst de filmpjes maar is zien voordat ik verder ga oordelen het was alleen maar de gedachte die ik zelf maakte :)

nu begrijp je antwoord Beter

de Brilliant Box zit op een prijs van 150 euro, en meer mag hij geowon ook niet kosten. vuurwerk is opzich al een dure hobby, dus het moet ook leuk blijven, we moeten ook geen mensen afschrikken met een pakket van 200 euro, dat klinkt gelijk al een stuk zwaarder en duurder dus...

daarnaast is de Gold box ook een topper. vorig jaar was dit naast de purple box de best verkochte pakketten. in onze bunkers was er in ieder geval geen 1 gold box meer te vinden en het is tevens ook een echt kwaliteitsassortiment, met zeer waardige pijlen en langdurige fonteinen.

vooralsnog, ieder zijn eigen keuze en het is goed om eerst te wachten op filmpjes. ik denk niet dat dit pakket op een demo wordt geschoten;)

Zit er aan te denken deze te kopen, mooie aanvulling voor mijn collectie. Maar ik wacht toch nog even op filmpjes, maar het ziet er goed uit.

de filmpjes komen op vuurwerktoko, tegelijk met de rest.
geduld:)[/QUOTE]

Kun je ook een indicatie geven, wanneer de eerste productfilmpjes op vuurwerktoko gaan verschijnen?

Ik vind het zo opvallend dat een boel mensen hier zo extreem enthousiast zijn, roepen dat ze dit pakket gaan kopen, dat Wolff zo goed bezig is door dit pakket.
Leuk allemaal, maar hoe kan je dat nou zeggen als er nog geen filmpje te zien is geweest, enkel de, met alle respect, promotiepraat van @znpyro?
Als het filmpje hiervan me aanspreekt zal ik ook zeker overwegen dit pakket aan te schaffen. Maar niet eerder. Op dit moment valt er gewoon helemaal niets over te zeggen.
Enkel dat het, net als bij die kleurencakes uit de classic lijn (komen daar ook filmpjes van?), niet duur is voor de hoeveelheid kruit.

Edit:
Laat ik overigens wel er even bij melden dat ik wel, ook zonder filmpje, al erg blij ben dat Wolff ook eindelijk een groot pakket heeft zónder die eeuwige fonteintjes!

Laatst bewerkt:
Soms zie je iets,En dan moet je het hebben,Dat is voor mij bij dit pakket zo,Ik weet niet waarom,Mischien komt het door de prijs,Kleuren gebruik bij de labels,Leter vormgeving,Wie zal het zegen?,In iedergeval haal ik hem,Omdat hij steeds mijn aandacht trekt,En het goed voelt,Maarja genoeg abra kadabra,We zullen het gaan mee maken.

Is er al een filmpje? zo ja.. kan iemand link doorsturen?

Denk dat je toch nog even geduld zal moeten hebben, je zal ongetwijfeld niet de enige zijn die met smart zit te wachten op film van dit pakket.

Enige suggestie die ik je kan geven is vwc en de vuurwerktoko in de gaten te houden, zodra filmpje beschikbaar is zal het op vwc of vuurwerktoko verschijnen !

Vraagje aan @ZNPyro, misschien weet iemand anders het ook wel:
Zitten er ook omgelabelde producten in dit pakket?

21st century ken ik alleen van pro-line:rolleyes:

Hopen dat de uitwerking van deze versie velen malen beter zijn:D

Back
Bovenaan