[Dynasty] Brilliant Box

na het zien van de filmpjesmijn conclusie'
een kwalitatief een mooi pakket
maar vrij eentonig.
maar voor de prijs van 125e is hij het zeker waard!
helemaal top!

In deze prijsklasse is het zeker kwalitatief gezien het allerbeste pakket dat ik ooit heb gezien! Top pakket! :D

waar heb je dat filmpje weg gehaald? want ik kan hem namelijk nergens vinden op de site zelf... Mvg michel

Ik sla hem over,Geen slecht pakket,Want er zitten best leuke cakes in,Maar mijn gevoel van wow die moet ik hebben,Is niet meer echt aanwezig,Mischien was mijn verwachting te hoog,Maar goed,Voor wie hem gaan bestellen,Een leuk pakket om samen met een famillielid te delen,Voor al het pijltjes blok viel me op,De rest van de cakes zijn simpel met goede effecten,Dus als je budget het toelaat,En het valt in de smaak,Dan zeg ik halen die handel.

ik vind het ook tegenvallen... ik koop wel een paar grote losse cakes voor die 150 euro:D

Helemaal mee eens Pijltje. Zeker niet spectaculair

Dit pakket zou het helemaal zijn maar ik haak af terwijl ik een groot wolff fan ben. Helaas maar 1 cake met een finale en de rest is veel van hetzelfde. :bye:

Gewoon wat ik verwachtte. Leuk pakket voor de gemiddelde consument. Maar de freaks gaan voor losse cakes, dat kan ook niet anders.
Ik vond die 3e of 4e cake op dat filmpje, met telkens 3 schoten tegelijk waarbij het goud ff bleef hangen, wel heel vet.

op die filmpje lijkt het me wel allemaal eentonig spul wat er in zit kwa uitwerking. ik weet niet of dat echt zo is?

Mvg michel

Leuk pakket voor de prijs, maar ik denk dat de wow-factor iets te laag is voor de echte freak. De cakes zijn prima, maar niet spectaculair. Ik zie veel wit en rood, in een enkele cake groen en drie keer een goudkleurig effect. Had wat mij betreft wel wat meer afwisseling in gemogen.

Er werd ook over een fanshaped cake gesproken, maar die zie ik in het filmpje niet echt terug.

Ik vraag mij nu af wie de echte freaks zijn. Die altijd een WOW factor moeten hebben, of die juist het potentieel van het geheel kan zien. Ik zie een zeer mooi pakket voor een mooi doorlontproject en dat voor 150 euro.. helemaal niet zo gek in mijn ogen. :)

Voor 150 euro kun je een hele reeks mooie budgetpotjes kopen en doorlonten met betere effecten... dit pakket heeft wel veel standaardeffecten die op relatief lage hoogte uitspatten... als je doorlont kun je beter wat Heavy 3 pakketjes doorlonten, kwaliteit van die effecten doen niet onder voor de kwaliteit van de potten in dit pakket.

Ik vraag mij nu af wie de echte freaks zijn. Die altijd een WOW factor moeten hebben, of die juist het potentieel van het geheel kan zien. Ik zie een zeer mooi pakket voor een mooi doorlontproject en dat voor 150 euro.. helemaal niet zo gek in mijn ogen. :)

Ik heb niet een heel groot budget, dus als ik dit pakket zou nemen zou dat een flink deel van mijn budget kosten. Daarom had ik gehoopt op wat meer variatie in effecten en niet veel peony's met blinkers zoals dat in veel vuurwerk te zien is. Dan stel ik liever zelf een aantal potten samen, want voor een prijs van ongeveer 14 euro per cake is er nog wel wat leuks te krijgen.

Dat neemt niet weg dat dit gewoon een goed pakket is voor 150 euro, waarschijnlijk zelfs één van de beste in Nederland in deze prijsklasse.

Het filmpje heeft mij niet echt wijzer gemaakt, sterker nog, ik weet het niet meer. Dit leek Het pakket voor 2009, maar ja de film, valt flink tegen. toch wil ik mij niet geheel laten lijden door de film, want de kwaliteit van de beelden laat naar mijn idee flink te wensen over. Ik wacht denk ik eerst de beelden van de elitebox van B&W maar ff af, ik maak dan wel de keuze!

Ik had persoonlijk zelf ook iets meer variatie verwacht van dit pakket. Had van de week een filmpje gekeken van de Goldbox en dacht toen nog 'als deze er maar niet op lijkt' en toch lijkt deze er veel op kwa effecten. Veel hetzelfde...wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor de 'leek' een prima pakket is voor 150,- Er is zoveel troep kwa pakketten te krijgen voor 150,- dat deze dan weer een pluspunt is.
Voor mij niet dit jaar de Brilliant box, maar Dynasty heeft gelukkig genoeg leuke pakketen en potten :)

Leuk pakket, voor huis tuin en keuken gebruik. Vind dit pakket zeker niet z'n geld waard voor de liefhebber. Lus bijvoorbeeld de super 4-16 of de heavy 3 door. Dit valt me ook heel erg tegen van wolff. Ze hadden zoveel andere potten erin kunnen stoppen met het effect van bijv. stars over paris of de pharao. Voor de leek is het wel een leuk pakket voor 150 euro, maar die mensen weten niet beter. Maar komop jongens kijk eens wat veder....

Back
Bovenaan