Brullende Schwiegermutter [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

Ik vind het best teleurstellend, niet dat sommige pijlen horizontaal gaan, maar dat de fluit in sommige filmpjes wat aan de korte kant is. In het eerste filmpje van die van Thunderboy duurt de krijs 2x zo lang. Kwaliteitspijlen zijn het zeker niet als het om de tijdsduur gaat. Toch kun je deze niet laten liggen om die geweldige krijs wat er vanafkomt... er zijn ook geen alternatieven voor op de Screaming Girls na. En nee, de Cruise Rockets moet je niet hiermee vergelijken. Valt me trouwens wel erg vaak op dat bijna elke pijl wat een beetje aardig gilt altijd met Cruise Rockets in vergelijkenis wordt gebracht om het tot een aanrader/afrader te maken. Bovendien koop ik altijd nog liever de Sun Warriors dan de Cruise Rockets.

mvg

ik vond dit beste leuke dingnen had geen last van slechte kwaliteit
maar als ik zo lees heb ik geluk gehad

gekocht bij pyrovoordeel.nl

Ik heb ze afgelopen seizoen overgeslagen, omdat de batch van het jaar ervoor echt niet goed was. Pijlen gingen al snel horizontaal. De meest recente batch zou helemaal in orde moeten zijn, heb ik mij laten verzekeren door Zena NL. Komend jaar maar weer proberen dan, want ik vind het echt leuke pijlen.

Afgelopen jaar had ik de Cruiserockets als prima alternatief. Drietraps en WAT een superluide schorre schreeuw bij het opstijgen. Mijn oren piepen nog steeds :shocked:

Beide pijlen zijn welkome aanvullingen op het NL assortiment. De kwaliteit is bijna ouderwets goed (denk aan Tolle Lola). Alleen nu maar hopen dat de Brullende Schwiegermutter komend seizoen een betere koers volgt. :cool:

Cameo

Wij hadden 6 pakken meen ik maar over het algemeen weinig last van slechte pijlen stuk of 2 weigerde maar de rest ging goed omhoog.
Moet wel zeggen dat wij als pijlenstandaard een pvc buis hadden waar heel de stok inviel zodat deze echt een goede geleleiding had.

Over de krijs heb ik ook niets te klagen vond ze net als het jaar ervoor erg goed:)

Zou iemand misschien een lijst kunnen maken van de verkoop punten van dit product met namen in Noord-Holland,heb ik het mis of worden deze pijlen bijzonder weinig aangeboden bij de dealers?

Het oude verkoopadres van Zena Nederland te Haarlem (bij station Haarlem- Spaarnwoude). Alleen met alle overnames is het niet te zeggen of deze winkel dit product/ lijnen in het assortiment houd daar durf ik niet over te zeggen.

En in Belgie bij Original Olen en Zena de Bunker/ Tabac o Tiek hebben ze hem ook.

hey rik777 deze pijlen worden ook in middenmeer verkocht bij meliora tuincentrum die heeft ook de zena lijn in hun collectie. en je krijgt daar tot half dec 20% korting en daar na 10% maar dat was afgelopen jaar zo!! voor dit jaar weet ik niet of ze korting geven.

Ik moet zeggen dat ik ook niet positief ben over deze pijlen. Ik had twee pakken gekocht, van de 10 pijlen zijn er maar 6 goed gegaan. Twee deden helemaal niets, en twee die vlogen heel krom de tuin van de buren in. Doodzonde, en heel gevaarlijk.

Zie de laatste pijl in deze film,
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Waardeloos wat ik heb gekregen afgelopen jaar. ALLE 6 de pijlen stegen ongeveer een halve meter en klapten allemaal uit elkaar!.... :S

ATTENTIE VUURWERKFANATEN

Brullende Schwiegermutter pijlen gaan dit jaar HEEL slecht, en dat voor het merk Herlat nog wel!

Ik stak er gisteravond 1 af en tot mijn grote verbazing was dit het resultaat...

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik was altijd verknocht op deze pijlen, maar ze hadden me bij Zena wel even kunnen melden dat deze pijlen nu veel korter gaan minus 2sec gil!
Een leuke vervanging (zoals eerder gemeld) is dan wel weer de cruise rockets van Dynasty!

Maar toch, waar komen we nu nog aan de echte ouwe traditionele gillende keukenmeid!

Laatst bewerkt:
Je heb er één getest of meerdere? Het kan een valse pijl zijn, wie weet is de rest wel goed.
En hoezo heb jij nu al de nieuwe Nederlandse versie?

ATTENTIE VUURWERKFANATEN

Brullende Schwiegermutter pijlen gaan dit jaar HEEL slecht, en dat voor het merk Herlat nog wel!

Ik stak er gisteravond 1 af en tot mijn grote verbazing was dit het resultaat...

movie

Ik was altijd verknocht op deze pijlen, maar ze hadden me bij Zena wel even kunnen melden dat deze pijlen nu veel korter gaan minus 2sec gil!
Een leuke vervanging (zoals eerder gemeld) is dan wel weer de sky rockets van Dynasty!

Maar toch, waar komen we nu nog aan de echte ouwe traditionele gillende keukenmeid!
Aan de Nederlandse versie is dit jaar niks veranderd, de Belgische versie is daaringtegen flink teruggeschroeft. Ik denk dat jij de Belgische versie had aan jouw filmpje te zien.

ja ik ook,
en ook al wat tunit zecht, hoe kun jij nu al aan de nl versie komen.
ik heb er 3 van besteld(40,50 euro). nu maar hopen dat de mijne het wel doen:p

ja ik ook,
en ook al wat tunit zecht, hoe kun jij nu al aan de nl versie komen.
ik heb er 3 van besteld(40,50 euro). nu maar hopen dat de mijne het wel doen:p

Ik heb toevallig begrepen dat jij in Tilburg hebt besteld.
Wij hebben nog oudere versies van deze pijlen! de Goede dus!! :D

hoe weet jij dat ik in tilburg heb besteld( ongeacht dat ik daar woon).
was jij die man in de winkel, toen ik dummie's ging bekijken, en een tasje kwijt was:p??

ik heb ook 2 pakken besteld bij zena pijnacker, ben ook benieuwd hoe deze nu gaan.
Afwachten tot volgende week als we ze op mogen halen.

ik heb ze dit ook maar erbij gedaan , vond ze wel duur maar er is bij mijn dealer ook geen andere brul/gilpijl (voor zover ik weet)

Edit Pyroboy: Vragen over andere producten kan je stellen in het daarvoor bestemde topic:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan