[Dynasty] Brilliant Box

Ben ik het helemaal mee eens. Ik was had echt oprecht interesse in dit pakket, maar ja, je kunt wat mij betreft bij wolff voor dat geld heel wat beters krijgen.

1x Stars over paris 21,50
1x heavy 4 26,00
1x super 4-16 49,90
1x battle 13,50
1x silver salute 22,00
1x wild cats 10,00
1x navy seals 4,70
---
147,60,--

Heb je 13 potten en wat ik zo aan het filmpje kan zien echt mooiere effecten dan daar. (de navy seals telt eigenlijk niet echt mee natuurlijk, maar dan nog!).

Ben ik het helemaal mee eens. Ik was had echt oprecht interesse in dit pakket, maar ja, je kunt wat mij betreft bij wolff voor dat geld heel wat beters krijgen.

1x Stars over paris 21,50
1x heavy 4 26,00
1x super 4-16 49,90
1x battle 13,50
1x silver salute 22,00
1x wild cats 10,00
1x navy seals 4,70
---
147,60,--

Heb je 13 potten en wat ik zo aan het filmpje kan zien echt mooiere effecten dan daar. (de navy seals telt eigenlijk niet echt mee natuurlijk, maar dan nog!).

Kijk, iemand die me begrijpt :D

Ik heb nu de films ook ff bekeken en moet concluderen dat het allemaal wel heel erg standaard is. Standaard effecten en kleuren, weinig verrassing en afwisseling. De eerste 3 cakes op film hebben (nagenoeg) hetzelfde effect.:sad:

Ik had me hierop echt verheugd!
Maar, tot mijn spijt is dit niet het pakket dat ik ga kopen voor 0&N!
Veel te veel dezelfde effecten!
Ik heb hier al een lijstje gemaakt wat ik met die 150 onbestede euro's!

3x Stars over Paris 48 euro per 3
2x Heavy 5 50 euro per 2
4x Battle 44 euro per 4
1x Red sky Action 8 euro per 1

Als je je afvraagt waarom de prijzen zo goedkoop zijn??
Ik haal mijn vuurwerk bij harings vuurwerk.
Lekker goedkoop daar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een mooi lijstje met cakes! En voor hetzelfde geld als zo'n pakket. Ik had er namelijk ook meer van verwacht. Ik vind de effecten nog niet zo heel klein, maar dat er een aantal cakes hetzelfde effect hebben staat mij tegen! Ik vind sowieso veel pakketten tegenvallen op dat gebied.

Ik vind het een heel mooi pakket en hij kost hier €139,50. Een minpuntje is dat er te weinig variatie in zit. Ik had liever wat meer crown en palm effecten gezien. Nu is het wel erg eentonig. De kwaliteit is wel goed denk ik maar de samenstelling valt mij wat tegen.

De samenstelling valt tegen ja. De kwaliteit zal ongetwijfeld goed zijn van Wolff. Hoewel er ook wat mindere producten zijn. Maar als je het een mooi pakket vind moet je hem gewoon nemen. Dan zou het leuk zijn als je een filmpje maakt! Hoeft niet natuurlijk.

Voor de 'leek' die een pakket koopt zal het niet tegenvallen! Het is een stuk beter dan de gemiddelde pakketten, deze keer geen slappe fonteintjes en pijlen, maar wel kwaliteitsvuurwerk.

Ik was vandaag ff bij Nirwana vuurwerk. (Vorig jaar nog XXL dealer) Daar staan ook Wolff Dummies in de etalage...
De shop was dicht dus geen info over prijzen of folder kunnen krijgen.

De Brilliant Box is qua uiterlijk maar een klein pakket... Maar size doesn't matter, dat weten we al lang.

hi all,

voor 100 euri's bij kuiper koekange, dat verandert de zaak wel.
vind het een goed pakket, alleen de samenstelling had iets anders gemogen.
toch compliment voor wolff, een van de beste leveranciers.
ik koop het pakket en koop nog wat los erbij.;-)

greetzzz tjopper

Is er nog iemand met ervaring met dit pakket? Ben wel benieuwd naar de straat ervaring van dit pakket, want aan de filmpjes te zien is dit voor die prijs een goed pakket.

Mijn oom had deze afgelopen jaar. Moet zeggen dat de cakes wel aardig zijn en een leuk pakket om lekker mee te doen. Als freak kijk ik er echter anders tegen aan en vindt de cakes dan ook eentonig. Voor €150 stel ik liever zelf een mooi pakket samen. Maar dat is mijn mening :p

Heb hem besteld, voor 125 euro. Vind ik fair. In combinatie met andere cakes is dit een koopje.

Back
Bovenaan