[Dynasty] Battle

Heb deze pot vorig jaar gehad, en had denk ik een slechte versie want ik vond het de grootste tegenvaller van de avond. Vond er niks bijzonders aan, dat mag je misschien ook niet verwachten van 15euro, maar er zijn toch zat potten rond die prijs die mij wel konden bekoren vorig jaar. Om een voorbeel te noemen: palmassortiment, of om bij wolff te blijven: hawaii.

Heb deze pot vorig jaar gehad, en had denk ik een slechte versie want ik vond het de grootste tegenvaller van de avond. Vond er niks bijzonders aan, dat mag je misschien ook niet verwachten van 15euro, maar er zijn toch zat potten rond die prijs die mij wel konden bekoren vorig jaar. Om een voorbeel te noemen: palmassortiment, of om bij wolff te blijven: hawaii.

Hij is niet meer zoals vroeger inderdaad.De effecten zijn veel kleiner,maar alsnog wel leuk voor het geld.

Hij is niet meer zoals vroeger inderdaad.De effecten zijn veel kleiner,maar alsnog wel leuk voor het geld.

Ik zag hem vorige week op de demo van ANO en hij is zeker niet zoals hij geweest is 2 a 3 jaar terug. Het is een leuk budget potje geworden. Leuk ipv topper.

ik vind um zijn prijs niet meer waard!
Sorry maar vind wolf erg slecht dit jaar!

Ach, het is natuurlijk een goedkope 200 grammer, maar voor de freaks is het gewoon geen topper meer.

Vind het wel meevallen hoe slecht Wolff is, de meeste nieuwe producten zijn toch weer erg mooi (de prijs niet overal even scherp, maar dat ter zijde).

Ik merk toch wel echt dat Wolff serieuze concurrenten erbij heeft gekregen, 2 jaar geleden stonden ze goed bovenaan in de Polls, maar nu worden op de voet gevolgd door Rubro en nog 1.

Filmpje van de Battle:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Edit: nu het goede filmpje nog bedankt frankyboy

Laatst bewerkt:
Zit nu toch wel hevig te twijfelen tussen deze en Hawaii. Op sommige filmpjes is deze pot prachtig en op andere filmpjes niet, zelfde verhaal met Hawaii. Welke zal ik nemen?

heb de battle al een keer gehad en vond de prijs/kwaliteits verhouding goed. maar hawaii heb ik nog niet gehad dus met de uiteindelijke keuze kan ik je niet helpen

Zit nu toch wel hevig te twijfelen tussen deze en Hawaii. Op sommige filmpjes is deze pot prachtig en op andere filmpjes niet, zelfde verhaal met Hawaii. Welke zal ik nemen?

Hawaii is echt een beest! Grote effecten; mooie brocades en paarse/groene peony's. Misschien wat weinig schoten maar ik vind hem (veel) beter dan de Battle.

Back
Bovenaan