[Dynasty] Battle

Gisteravond eentje afgestoken aangezien het te moeilijk was om me in te houden. Hij deed het gewoon prima, heb niet gekeken welke folie eromheen zat maar voor het geld blijft dit gewoon een topper

ik had de battle met het zwarte folie maar was er zeker niet ontevreden over! heb die met rode folie niet meegemaakt maar dit waren mooie effecten met redelijk harde burst...

Ik had de pot met zwart boven en wat was dit een tegenvaller. Na alle lovende reacties op dit forum had ik hier veel en veel meer van verwacht, ook voor de lage prijs. Het stelde echt niks voor en was zeker niet 0.00 waardig. Leuke pot voor in de vooravond maar echt niet meer dan dat. Doe mij dan maar bijvoorbeeld een budgetpot van weco zoals de maniac. Deze volgend jaar zeker niet weer.

batle

batle

Heb al een paar keer de batle afgestoken, en dit was en is een een hele leuke cake voor die prijs. Na de reacties dat hij veranderd zou zijn had ik mijn twijfels. Maar ondanks dat ik de versie had met zwarte folie was dit blokje net als andere jaren met de rode folie een topper!!!

Prijs kwaliteit is subliem! Ik snap de reacties ook niet echt:s De Battle valt net niet in het budget rijtje maar voor dit geld zo'n cake? Hoe durven mensen nog te klagen! tuurlijk is het geen 00:00 cake maar welke cake van 12-13€ steelt wel de show om 00:00?

ik had de battle met het zwarte folie maar was er zeker niet ontevreden over! heb die met rode folie niet meegemaakt maar dit waren mooie effecten met redelijk harde burst...

Inderdaad, voor mij precies hetzelfde. Had ook de Battle met het zwarte folie (geen ervaring met het rode folie) en hij deed het erg goed. Volgend jaar koop ik 'm weer voor die 15 euro.

Net filmpje vuurwerkkoning!

Heb je ook enig idee of je de 2010 versie van de battle had?

Ik heb geen idee. Ik had er 2 zie foto. Kun je van de foto iets afleiden?

battlec.jpg

Back
Bovenaan