Dutch Thunder

Hoorde net van Harten4 dat het hard gaat met deze cake.
Ze kunnen bij hun voor zo ver niks meer bijbestellen.
Dus als je ze nog wilt, moet je snel wezen.

Dit is echt een topper, dit jaar 2 van inslaan en één van z'n grote broer, thunderstuck volgens mij(?). De knal is goed en ik vind het tempo erg lekker!

deze ook 3 keer besteld bij pyrovoordeel. lijken mij erg mooie potjes voor overdag. ik ben benieuwd, want de reacties over de knal klinken goed.

Ik en vriend hebben er nu samen 5. Zijn volgens mij echt top dingen.
De knal is echt hard. Hoor ik op filmpjes dan. Heb ze helaas nog niet zelf kunnen oordelen omdat de winkel waar wij ze halen geen demo heeft.

Ik en vriend hebben er nu samen 5. Zijn volgens mij echt top dingen.
De knal is echt hard. Hoor ik op filmpjes dan. Heb ze helaas nog niet zelf kunnen oordelen omdat de winkel waar wij ze halen geen demo heeft.

Aan de reacties van de members te horen komt dat wel goed.Heb er ook 5 besteld maar misschien haal ik er nog wat bij.

Heb er ook maar 4 gehaald, maar kan jullie morgen pas vertellen hoe hij knalde! Heb hem op de demo gehoord en volgens mij is dit een van de hardste knalcakes.

Wat een mooie knalcake! Jammer dat er maar 16 shots in zitten, maar dan had ik maar de Thunderstruck of Aftershock Thunder moeten kopen!:wink: Als je deze koopt heb je gegarandeerd een keiharde knalcake. Mijn finale ging trouwens fanschaped leek het wel, ze werden 4 kanten op geschoten!

hmmm ik ben iets minder positief... vanmorgen een china thunder, silver salute, nitrate cake en een dutch thunder met 4 man tegelijk er door heen gejaagd en de dutch thunder moest het toch echt even afleggen. de silver salute kwam toch echt ruim boven de rest uit

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal dit jaar, maar ik vond deze toch echt erg lekker. Op verschillende demo's vond ik hem wel net zo goed presteren als een SS. Volgend jaar meerdere op de lijst, voor de prijs hoef je het niet te laten.

ik had er al 5 besteld, vanmorgen één afgestoken en erna nog 5 bijgehaald.
Ik heb nog geen andere knalcake´s afgestoken dus kan ze niet vergelijken maar knalde in ieder geval goed, zeker voor de prijs.

De laatste 4 schoten kwamen er bij mij ook tegelijk uit en alle kanten op.

Zeer tevreden

Deze pot moet flappen eronder hebben. Vielen twee keer om van de drie. Dus altijd vastzetten. Vind het wel slecht dat sommige cakes snel omvallen. Altijd opletten. Gredtz

Je moet sowieso alle cakes vastzetten, alleen echt zware 500grams cakes kan je wel los laten staan...
Vooral omdat hij niet zo breed is natuurlijk :)
Hij knalde hier iig erg lekker!

Hier 4 in de collectie gehad. De eerste begon al flink te wankelen dus de andere 3 tussen 2 andere cakes vast gezet. Maar wat een super bakkies zijn dit! Goede knallen en die finale is natuurlijk super voor die 8,- ! :D

komen inderdaad mooie klappen van dit potje af. voor dit geld zijn ze zeker de moeite. deze potjes zijn erg leuk om overdag af te steken en lekker herrie te maken.

Mooie klappen uit deze potjes. Ook bij mij viel er 1 om en 1 klapte uit elkaar. Maar qua knal geweldig,tegelijkertijd afgestoken met de ss en de dutch thunder vond ik iets harder gaan.

Back
Bovenaan