Dutch Thunder

Topper! Knalde erg lekker, finale was mooi en de prijs is super.
Bij viel hij ook om, gelukkig pas bij de laatste paar schoten maar ja dan worden er ook erg veel tegelijk de lucht in geknald. Toch maar even vast gezet de tweede keer.

Nog een straatfilmpie:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die melige schreeuwlelijk=not me:p
Overigens, het geluid klinkt anders bij de ene doordat ik 2 verschillende camera's heb gebruikt.

Was er zeer van onder de indruk, samen met de thunderstruck!!

Vond deze beter presteren kwa knal dan de silver salute! En heb ze allemaal naast elkaar afgestoken op de zelfde locatie.

Wonderbaarlijk om te zien dat mensne nog steeds niet alle cakes vastzetten... Vind het bijna schandalig...

Vind het ook knap dat mensen de knal harder eravren dan de SS,,, Hij is totaal anders namelijk de knal en echt niet te vergelijken.. Veel scherper dan veel minder dof dan de SS dreunen..

Super ding laat dat voorop staan, maar mensen denk na als je iets afsteekt! Helemaal als je op vuurwerkfora leest moet je toch weten dat potjes van dit formaat never nooit niet los geschoten kunnen worden..

helemaal geen problemen met deze cake gehad, 3 x afgestoken. 2 niet vastgezet, deze hebben niet eens gewankeld. Wat een geweld, hier nog een filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heb 4 van deze potjes afgeschoten en ze waren echt super! Heerlijke knallen en die flits heeft ook wel wat. Tempo was goed en leuke finale van 4 schoten tegelijk. Heb ze allemaal wel goed vastgezet want ze zijn er klein.

Had ook 12x de Silver Salute en zou echt niet weten welke nou harder is. Gelukkig had ik ze allebei!

Deze gingen inderdaad errug lekker! Los ging ie loeihard, maar ook in een projectje hoorde ik deze er goed bovenuit komen. Of ie echt harder is dan de Silver Salute... ik weet het niet... maar hij doet er in elk geval qua knal ook niet voor onder :)

Volgend jaar meer hiervan!

Top Top Top!! Echt een heerlijke knalcake! 's morgens om 10uur gebruikt om de buurt even te laten merken dat ik dit jaar weer aanwezig was :D Was wat mij betreft echt een zeer goed nieuw product! Volgend jaar komen er zeker veel meer van in mijn collectie!

We hadden deze ook in het 10:00 uur project.
Dit bestond onderandere uit dit (homemade) doorlont werk.
1 Reno met gelijk erna een Dutch Thunder die de eerste rij normaal deed en de laatste 3 rijen in salvo's van 3 schoten.
Wat een geweld, heb nog 1 cake over!
Volgend jaar nog wat cakes bijkopen!

Zeer tevreden over hardix!

Ik had alle versie's

Dutch thunder 4 x
thunderstruck 1 x
aftershock thunder 1 x

Allemaal Keihard, Gelukkig had ik wel de 2011 versie!

Wat een geweld.

img_2374.jpg

Dutch thunder waren uitverkocht kreeg er de thunderstruck voor in de plaats... wat een brute knalcake is dit.... beter of gelijkwaardig aan de SS.

Zeer tevreden over hardix!

Ik had alle versie's

Dutch thunder 4 x
thunderstruck 1 x
aftershock thunder 1 x

Allemaal Keihard, Gelukkig had ik wel de 2011 versie!

Wat een geweld.

2010 versie van de Dutch Thunder en Thunderstruck bestaat ook niet die producten waren nieuw dit jaar.

Ik heb overdag een aantal Thunderstruck gehoord, knalde zeer lekker. Helaas bijna identiek aan de Silver Salute met het schiettempo en kwa knal vond ik de Silver Salute sterker overkomen dan de Thunderstruck. Ik denk dat de knal van de Dutch Thunder en Aftershock Thunder daarin gelijk zal zijn. Hardste knal kwam dit jaar eigenlijk uit een onverwachte hoek: de Thunder Salute van Rubro Vuurwerk. Ik ben wel benieuwd naar de Aftershock Thunder, als die net zulke knallen zou hebben als de Dutch Thunder en Thunderstruck dan is dat echt een batterij die er volgens jaar ook bij moet komen.

Weet je wat het is Ruben, deze cake's ( dutch thunder en thunderstruck ) hebben een lekkere finale. En dus de vergelijking met silver salute en thunderstruck maakt de thunderstruck dan in mijn ogen beter. Maarja dit is alleen op het gebied van knal.

kheb echt spijt dat ik er maar 3 van heb gekocht .. denk volgend jaar toch wel een stuk of 10.

TOPPRODUCT dit!

Geef mij maar liever Thunderstruck, maar Dutch Thunder is ook wel welkom hoor.
Ik zie al een door lont project.:D

2010 versie van de Dutch Thunder en Thunderstruck bestaat ook niet die producten waren nieuw dit jaar.

Ik heb overdag een aantal Thunderstruck gehoord, knalde zeer lekker. Helaas bijna identiek aan de Silver Salute met het schiettempo en kwa knal vond ik de Silver Salute sterker overkomen dan de Thunderstruck. Ik denk dat de knal van de Dutch Thunder en Aftershock Thunder daarin gelijk zal zijn. Hardste knal kwam dit jaar eigenlijk uit een onverwachte hoek: de Thunder Salute van Rubro Vuurwerk. Ik ben wel benieuwd naar de Aftershock Thunder, als die net zulke knallen zou hebben als de Dutch Thunder en Thunderstruck dan is dat echt een batterij die er volgens jaar ook bij moet komen.

Ik vond de Dutch Thunder en de Thunderstruck duidelijk harder knallen dan de Silver Salute. Voor mij volgend jaar geen Silver Salute meer:)

de dutch thunder 3x gehad en ook de SS in mijn collectie gehad.

Welke harder ging, werkelijk geen idee. Ik zeg even hard, maar hard gaan ze allebei :)

leuke potjes en cker voor 5 euro het stuk :)
Echter was ik onverstandig en stak ik de eerste af zonder hem vast te zetten en begon mijn dag om 10.00 dus rennend!

tot mijn grote spijt mijn eigen potje dit jaar niet gestookt.
Volgend jaar ga ik eens kijken of hij mijn verzonnen naam waarmaakt.
Als hij vergelijkbaar is met de SS komt dat vast wel goed.

Back
Bovenaan