Dutch Thunder

Maakt niet uit, is gewoon zijn enthousiasme jegens deze cake, dat die gewoon eigenlijk te snel een vraag stelde. Maar maakt niet uit Nemmie! We zijn allemaal enthousiast over deze cakes! En ik weet zeker dat Teun zo niet zou praten als een mod zo iets zou vragen ( en ja die kijken er ook wel eens overheen)
Dus was niet zo handig van Teun:p

Ik zelf vind het zo op film afgaande erg mooie blokkies.
Maar, hardix zit hier niet, dus ik ga voor iets anders. (helaas)

Ik snap je punt maar wat bedoel je met dat het niet handig was? Ik vond het wel degelijk handig dat hij punt 1 antwoord op de vraag gaf, en punt 2 het even opfriste in dit topic dat er 24 stuks in een karton zitten.

Ik ben zelf ook erg enthousiast over deze cake en dit veranderd mijn wish list enorm haha..:) ( samen met de andere top producten van hardix )

Ik snap je punt maar wat bedoel je met dat het niet handig was? Ik vond het wel degelijk handig dat hij punt 1 antwoord op de vraag gaf, en punt 2 het even opfriste in dit topic dat er 24 stuks in een karton zitten.

Ik ben zelf ook erg enthousiast over deze cake en dit veranderd mijn wish list enorm haha..:) ( samen met de andere top producten van hardix )

Dat hij .1 zo reageerde op een wat lijkende agressieve toon.
Dat was niet zo handig.
Maar case closed, het is opgelost:)

vraag je het die dealer toch? Vaak willen ze best wat voor je bestellen waar ze aan kunnen komen, zeker als 't een Hardix dealer is moet dat geen probleem wezen.

Deze cakes worden bij de meeste hardix dealers verkocht neem ik aan?
Moet er dit jaar speciaal voor rijden, maar ben best wel onder de indruk van deze harde klappen!

Net als Lars ben ik ook zeer onder de indruk, zeer harde knallen voor een kleine prijs.

Ook ik ga een stuk fietsen om deze een aantal in te slaan, goed spul van Hardix. :)

Ja dit zijn gewoon belgische prijzen voor een knalcake, zal niet tegenvallen met zo'n prijsje.

Weet iemand of er een dealer hiervan is in limburg?
Want als ik het goed heb liggen ze alleen in het noorden van nederland?

Want wat een lekkere potje is dit zeg! Meteen een paar van halen

Deze cake was vanavond ook geschoten bij Busscher vuurwerk in Hengelo , ik vond de knallen erg goed een stuk harder dan een binkie vond ik en dat voor die prijs van 8,50 . is het geld zeker waard .

ik zag genoeg mensen die aan het filmen waren , dus denk dat je vanavond of morgen al wel een filmpje kan verwachten van deze cake !

Back
Bovenaan