Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kwaliteit van het Duitse spul is goed, maar kan naar mijn idee toch niet tippen aan het Nederlandse! Daarom dit jaar gewoon weer Nederlands spul!
Maar het blijft van mindere kwaliteit tov het nederlandse, ik gelukkig zie ik ook steeds meer mensen die beamen. En als je goed om je heen kijkt en zoekt kan je in nederland goede deals sluiten met bijna gelijkwaardige prijzen als Duitsland.
De burst van de Alligator viel mij ook al tegen! (Misschien kwam dat een beetje door de Extreme Salutes die ik had maar toch)
Ja idd burst was zwaar ruk! Had het idee dat ze vorig jaar bijna net zo hard als de reno gingen. Dit jaar vielen ze in het niet t.o.v. Reno.
Door de mindere burst waren de effecten ook een stuk kleiner.
Heb nu spijt dat ik de black ice heb laten liggen want was in de veronderstelling dat hij hetzelfde was als de Bazooka van vorig jaar.
Hallo,
ik wil graag weten of het legaal is om vuurwerk in Duitsland te kopen en mee te nemen naar Nederland.
ik heb nergens een echt duidelijk antwoord gekregen dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt
Kort gezegd "ja"
Het is zo goed als hetzelfde vuurwerk, maar er zit geen nederlandse gebruiksaanwijzing bij. Dat maakt het illegaal.