Dragon Willow [Uitloop]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 5026
Artikelnaam: Dragon Willow
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 489 gram
Aantal Schoten: 45
Effectomschrijving: 45 shots maximaal gevulde powercake met prachtige nitraat
parelstaarten met blauwe sterren met witte glitter regen.

Tijdsduur: + / - 22 seconden
Stijghoogte: ca. 35 meter
Richtprijs: € 54,95
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Deze heeft nitraat parelstaarten. Daar kan je vast en zeker een bunker met opblazen? Levensgevaarlijk, die nitraten.

:rolleyes:

Deze uitspraak is op zich niet zo gek, want het effect willow bestaat uit black powder. Blackpowder bastaat uit zwavel en kaliumnitraat dus op zich is het toch niet zo gek dat er wordt gezegd dat het nitraat staarten zijn. Het is natuurlijk wel mooie omschrijvingen bedenken, maar er wordt niet iets beschreven wat niet waar is.
:bye:

Deze uitspraak is op zich niet zo gek, want het effect willow bestaat uit black powder. Blackpowder bastaat uit zwavel en kaliumnitraat dus op zich is het toch niet zo gek dat er wordt gezegd dat het nitraat staarten zijn. Het is natuurlijk wel mooie omschrijvingen bedenken, maar er wordt niet iets beschreven wat niet waar is.
:bye:

Je snapt hopelijk wel dat ik uithaal naar de media die dergelijke uitspraken doen in vuurwerkgerelateerde artikelen?

:wink:

Ondanks de effect beschrijving, ziet het er erg leuk uit, maar misschien de beschrijving aanpassen voor de media? Voor je het weet is er weer een wijsneus in het AD die het vindt!

Ondanks de effect beschrijving, ziet het er erg leuk uit, maar misschien de beschrijving aanpassen voor de media? Voor je het weet is er weer een wijsneus in het AD die het vindt!

Ik hoop dat dat sarcasme is. Anders gaat het wel heel ver.

Laatst bewerkt:
Deze bak heeft nagenoeg hetzelfde effect als de Kingdom of Peace van Royal. Deze heeft (waarschijnlijk) een hardere burst, maar wel een minder vol effect zo te zien aan de filmpjes. Tijd voor een vergelijkend waren onderzoek dus, alleen nog ff een rooie china dealer vinden :D

Ik vind hem te duur voor de effecten die erin zitten. Ik koop liever een andere cake met wat meer kleurtjes. Uiterlijk is wel mooi.

Volgens mij was dit een DRAAK VAN EEN CAKE. Wat een geweldige ding, geen woorden voor. Als ik de juiste cake in mijn hoofd heb dan was dat de topper van de avond voor mij! Prachtige strobing willows van een kwaliteit die je ze niet vaak ziet!

Bedoelde je niet de shanghai datonator?.
Of was het tog deze?
Iig viel heel de china red gebeuren vanavond niet tegen!

Ik ga de films even terug kijken. China Red viel inderdaad niet tegen. Ik was niet zo positief, afgaande op de films die ik had gezien, maar die mening heb ik toch bij moeten stellen.

Ik ga de films even terug kijken. China Red viel inderdaad niet tegen. Ik was niet zo positief, afgaande op de films die ik had gezien, maar die mening heb ik toch bij moeten stellen.

Hier exact ut zelfde.
Verwachte weinig maar kreeg veel!
Prima potjes dat China Red gedoe!

What the...die willows vallen enorm mooi breed lang naar beneden zeg! En dan dat eindsalvo. Wat een topper!

Hij ziet er inderdaad wel lekker groot uit, de volheid mis ik altijd een beetj bij dit effect maar dit schijnt te horen.

Zeker een mooie bak, maar ik zie niet in waarom ik anno 2012 in godsnaam 54,95€ uit ga moeten geven aan 1 cake..

Back
Bovenaan