Dragon Willow [Uitloop]

Hij ziet er inderdaad wel lekker groot uit, de volheid mis ik altijd een beetj bij dit effect maar dit schijnt te horen.

Zeker een mooie bak, maar ik zie niet in waarom ik anno 2012 in godsnaam 54,95€ uit ga moeten geven aan 1 cake..

Tis ook altijd wat met jou:wink: haha.
Was je er gister bij?.
Nou geloof me ..
Ik ben kritisch maar voor deze cake betaal ik heel graag 54.95!!.
Heb zelde zo strak uitgewerkte 15grams per schot cake gezien.
Klasse bak.
Dus 54.95 vind ik nog op zijn plaats.
Zoals ik al eerder heb gezecht, voor kwaliteit betaal ik graag wat extra's.
Dit is er zoo een van!

Het filmpje dat vuurwerkbieb.nl heeft gepost is toch van de Shanghai Detonator en niet van de Dragon Willow of ben ik nou gek?

Laatst bewerkt:
Wat een rammer was dit zeg afgelopen zaterdag! Een van de vele toppers van China Red, maar van deze fantastische cake bleef ik lang smullen! Vorig jaar misgelopen doordat hij uitverkocht was maar dit jaar moet en zal ik hem hebben.

Mooist in HD:

Ik had de groothoeklens erop en stond er toch ook al een aardig eindje vanaf maar hij was beeldvullend. Zeer mooie en grote boeketten komen der vanaf!

Ik vond deze een klein beetje tegenvallen.. De effecten waren niet zo helder en vol, wat ik wel verwacht had. Misschien te hoge verwachtingen gehad, maar voor 50 euro komt hij er bij mij niet meer in.

Ja ze vallen een beetje tegen, het effect is niet zo groot als verwacht, maar het effect is wel prachtig! Ik denk dat als deze volgend jaar wat beter is dat ik hem sowieso haal! Hij duurt ook erg lang.

ben zelf altijd erg tevreden over de china red collectie, maar dit vind ik teduur voor die 5 tientjes.

ben zelf altijd erg tevreden over de china red collectie, maar dit vind ik teduur voor die 5 tientjes.

tot je um in het echt ziet en dan sta je met je mond vol tanden te kijken.
Ik vond deze op voorhand ook te duur.
Maar toen ik op de Demo's stond te kijken dacht ik..Aaaah dik het geld waard.
De effekten zijn groots de kleuren mooi helder en scherp.
De burst is hard, de bombette gaat niet te hoog niet te laag.
En de effekten bleven goed lang hangen.

Ik betaal graag extra's voor kwaliteit.
en onder kwaliteit valt deze cake wel degelijk!

Echt een prachtding. Boeketten blijven lekker lang hangen en worden daardoor erg groot.

Per twee, het mooiste in HD:

Gister deze thuis gehaald en blijft een grote cake. Ik vond het opvallend om te zien dat op het label de voorschriften en veiligheidsaanwijzingen ontbraken. Voor mij niet erg maar ik kan me voorstellen dat als ze dit zien tijdens de keuring dat hij hierop tegengehouden kan worden.

dragon willow-1.jpg

Back
Bovenaan