vanderelst
VWC lid
Productiecheck 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Productiecheck 2024
Ziet er al wat beter uit dan die van vorig jaar, maar de burst blijft zo te horen / zien nog ondermaats..
Idd, begrijp ik, maar dat hoor je ook duidelijk terug..Burst ondermaats? Dit is een 5% compound hè
Dat ligt denk ik aan je verwachtingen dan. Voor een 5% vind ik dit top.Idd, begrijp ik, maar dat hoor je ook duidelijk terug..
Wat bedoel je met de 5%?Dat ligt denk ik aan je verwachtingen dan. Voor een 5% vind ik dit top.
Als er max. 5% flashkruit in een cake/compound zit, hoeft er geen stalen kooi omheen bij transport en opslag. Dat scheelt de importeur geld en maakt het voor ons wat goedkoper.Wat bedoel je met de 5%?
Dat dit artikel niet in een kooi/gaasverpakking zit. Hierdoor is de burst lager dan in sommige andere compounds.Wat bedoel je met de 5%?
hoe kwam deze over in het echt?
Kort filmpje van het begin!
Voor een kooiloze compound heel goed! Na de filmpjes die ik gezien heb van vorig jaar was ik een beetje huiverig om hem te bestellen. Maar door nieuwe productiefilm en bevestiging van @vanderelst toch gekocht. En zeer zeker de moeite waard hoor! Schitterende showbak!hoe kwam deze over in het echt?
Als hij met kooi was, was het niet veel anders geweest. Goede stap geweest van GBV.Voor een kooiloze compound heel goed!
Zal volgend jaar proberen om meer hele filmpjes te maken. Was nu van plan om ook vooral te genietenHelaas nog niet een volledig straatfilmpje te vinden
Genieten is altijd belangrijker dan een video.Zal volgend jaar proberen om meer hele filmpjes te maken. Was nu van plan om ook vooral te genieten![]()
Ja dankjewel man! Is idd goeie tip. Ik zat zelf al te denken om komende x een statief neer te zetten die goed gericht staatGenieten is altijd belangrijker dan een video.
Tip; houd je camera voor je, zodat je blijft filmen waar je zelf naar kijkt, maar kijk niet door je telefoon naar je vuurwerk. Je ziet later wel of je alles er goed op had, maar het is het meest eenvoudig en je kunt volop genieten en toch later nogmaals via video.![]()