Dragon Fire

Tis jammer dat er nu nog geen straat films van zijn.. het lijkt bijna te mooi om waar te zijn.

Deze lijn komt een stuk beter over dan de bonfire, lijkt goed op de sample video. Blij dat ik deze in bestelling heb staan, 2e effect is iets minder dan verwacht maar zeker geen slechte cake.

Met name het eerste filmpje stemt mij toch wel weer een stuk positiever over de producten van TNT/Bonfire. Eindelijk een film die een beetje een idee geeft van hoe het zal zijn als je eronder staat. De andere fimpjes van Pyro-Kreis Heinsberg zijn allemaal op flinke afstand gemaakt en geven toch een wat vertekend beeld.

Deze ziet er inderdaad wel gewoon erg fijn uit! Voor de prijzen waar ik hem voorbij heb zien komen, vind ik zeker een aan te raden cake.

Ja vind het ook geen spetterende actie, je bent minimaal 20 euro duurder uit dan als je ze in viervoud bij een winkel los besteld :frusty:

Ja vind het ook geen spetterende actie, je bent minimaal 20 euro duurder uit dan als je ze in viervoud bij een winkel los besteld :frusty:

Dat klopt maar we moeten niet vergeten dat wij hier gebruik maken van allerlei mooie freakactie etc en Vuurwerkmania zich nu gaat richten op een heel andere doelgroep, voor wie dit natuurlijk dan wel een leuke actie is in vergelijk met de prijs die ze normaal zouden betalen als ze in november-december hun vuurwerkjes bestellen

Poh wat heb ik een spijt zeg. :cry:

Dat we deze niet meer besteld hebben. Burst en effect grootte zijn perfect.

Ook een geweldige cake uit de TNT lijn. Lekker zware cake met een burst die de Drunk cakes overtreft, heerlijk! Voor 15 euro was dit een no-brainer.

Topper van de avond kwa cakes.
Prachtig uitgevoerd, grote spreiding en harde burst.
Hier mijn film bij windkracht 5

Back
Bovenaan