Double Demolition

Dit was een prima boxje in de straat. De twee cakes zijn een tikkeltje onhandig aan elkaar te knopen, omdat het pyromoulds zijn. En het eerste lont vond ik een te lange vertraging hebben. Maar de effecten zijn prima. Je krijgt veel kruit voor je geld. Niks mis mee!

Lijkt me een goed alternatief toch? Deze is 30mm waarbij de defence 25mm is.

Ik bedoelde dat ik de Double Demolition had besteld maar de Double Defense als vervanger heb gekregen. Maar heb inmiddels het demofilmpje van de Defense gezien en ziet er prima uit:)

Deze ook eindelijk eens geprobeerd dit jaar! Prima cakes voor 20 euro. Effecten gewoon goed, alleen ik vond hem wel erg langzaam

Klopt, heb tweee jaar terug volgens mij een vol karton hiervan aangeschaft. Je tilt je gebroken rug :D maar heb er gigantisch van genoten. Mooie grote effecten, tempo is wel een minpuntje inderdaad. Maar goed, als je er twee tegelijk afsteekt, komt dat ook wel goed.

ja kwa snelheid had ik die inschatting ook al gemaakt, maar het ging me meer om burst geluid en boeketgrootte

Burst is echt prima van deze box.
Boeketgrootte ook. Voor kleiner budget echt een topper.
Alleen als je meer te besteden hebt kun je beter naar andere boxen kijken denk ik.

Burst is echt prima van deze box.
Boeketgrootte ook. Voor kleiner budget echt een topper.
Alleen als je meer te besteden hebt kun je beter naar andere boxen kijken denk ik.
welk alternatief raad je aan voor 40-45 euro dan?
Ik zag dat deze box 20,- was, x 2 = 40 voor bijna 2kg kruit?

welk alternatief raad je aan voor 40-45 euro dan?
Ik zag dat deze box 20,- was, x 2 = 40 voor bijna 2kg kruit?

Qua kruitgewicht zit je zeker goed. Alleen ik denk dat je met een Katan Special 1 bv iets mooiers hebt.
Echter is 2x de DD wel leuk om er bij te doen.

Back
Bovenaan