Double Demolition

Ik had deze bijna doorgedrukt in mijn winkelwagentje weet ik nog wel, had ik dat maar gedaan achteraf :frusty: Gaat wel op de lijst voor de volgende jaarwisseling.

Ik vond dit echt toppers. Wat ik overigens wel vreemd vond, is dat er bij de demo over 1 kilo kruit gesproken werd.
Bij aankoop waren er 200 grammetjes verdwenen...

Neemt niet weg dat ik ze volgend jaar gegarandeerd weer neem!

Op basis de films en alle positieve reacties dit jaar ook besteld. Inderdaad een hele mooie box met hele harde klappen! Cakes zaten echt flink vastgelijmd, in de doos zo diep mogelijk doorgelont maar helaas toch een hinderlijke pauze.

Ik had hem dit jaar voor het eerst en een maat van me, bij wie ik o&n vierde had er 2. 1 Double Demolition is single geschoten, het lagere tempo viel me ook al op. Op de straatfilmpjes van vorig jaar lag het tempo veel hoger. Dus toen leek het mij een goed idee om de laatste 2 tegelijk te schieten. De spreiding van de boeketten is erg goed en de effecten zijn ook goed uitgewerkt. De burst is wat mij betreft maximaal en met 2 tegelijk hebben we genoten van begin tot eind. En na het afsteken waren we het er over eens, deze gaat voor zowel hem als voor mij dit jaar weer op de wensenlijst. Ik weet niet 100% zeker welk productiejaar wij hadden, maar gezien de filmpjes moet dat haast wel 2017 zijn geweest. Ik hoop dat het tempo dit jaar wordt hersteld, maar ondanks dat erg genoten van deze geweldige cakebox.

Djaimy: de Double Demolition oogt zo traag bij jou. Is de nieuwe versie langzamer geworden?

Daar lijkt het wel op, Robbert. Ik heb de 2017 versie gekregen als het goed is, dat weet ik niet meer zeker. Maar hij is wel veel trager dan de films van afgelopen jaar. Doet wel erg afbreuk aan de box, want de effecten zijn zelf prima.

Beide bedankt voor jullie verhaal! Alles klopte aan de batch van 2016. De prijs, snelheid, burst en effecten. Daarom vind ik het zo jammer dat er op 1 of andere manier aan deze succes formule is gesleuteld. Ik hoop dat de batch van 2016 weer in ere hetstelt kan worden. Leuk verzoekje voor jullie bezoekje aan vuurwerkmania:wink:

Ik had deze na het zien van wat filmpjes 4x gekocht (ook door de lage prijs hoor), maar wat waren ze traag. Heel saai. Aansteken en geen eens kijken. Jammer.

De traagheid viel idd op. Maar mijn gedachte was: gelukkig heb ik er meer dan 1. Deze verwerk ik dan ook per 2 of 3 in een project. Voor de prijs kon ik deze iig niet laten liggen.

Back
Bovenaan