LiamVB VWC lid 1 jan 2023 #181 Volgensmij is het niet helemaal duidelijk hoeveel gram er in deze cakebox zitten. In het eerste bericht staat 803, bij Driesprong staat 1000 en op de doos staat 600?
Volgensmij is het niet helemaal duidelijk hoeveel gram er in deze cakebox zitten. In het eerste bericht staat 803, bij Driesprong staat 1000 en op de doos staat 600?
P pietjelol VWC lid 22 aug 2023 #187 Zonde, Volgens mij was/is dit best een goed lopende boxje geweest. En eigenlijk altijd wel in orde ook kwa effecten.
Zonde, Volgens mij was/is dit best een goed lopende boxje geweest. En eigenlijk altijd wel in orde ook kwa effecten.
Pyro Is Art VWC lid 25 nov 2023 #188 Jammer dat ie eruit is. Een heerlijke beuker door zijn flinke boeketten en dito burst. Dit is een ouwe versie:
Jammer dat ie eruit is. Een heerlijke beuker door zijn flinke boeketten en dito burst. Dit is een ouwe versie:
V vuurwerkfreak-024 VWC lid 25 nov 2023 #189 deze had ik elk jaar wel in mijn collectie zitten (2x) had ook een goede burst en grote boeketten