Doorlont projecten - Video's

Drie delen die om 00.00 nog even aan elkaar gekoppeld werden, wat binnen niet kon door de grootte.

DSCN0117.jpg

DSCN0118.jpg

DSCN0119.jpg

Door de keiharde regen gingen de lonten regelmatig uit (volgend jaar inpakken bij zulk weer), en daardoor is dan weer niet alles op film gekomen. Wat wel op film staat heb ik aan elkaar geplakt:

Laatst bewerkt:
Ons 00:00 project:

Na 2/3 dagen knopen hadden we eindelijk ons project af. We waren er helemaal klaar voor. Tot dat het op de dag zelf 's avonds ging regenen en de twijfels kwamen of we het wel wilde afsteken i.v.m. de regen die eventueel lontjes nat kon maken. Uit eindelijk om half 1 de beslissing genomen om het toch buiten te stallen en het te proberen. 80% van het project ging goed alleen de laatste dozen met potten gingen fout en waren de lonten nat, hierdoor de finale stuk voor stuk moeten afsteken :(. We hebben verder echt genoten van het project en volgend jaar zorgen we dat we aluminium folie hebben voor als het gaat regenen.

Wij kijken i.i.g. al uit naar het volgende 00:00 project.

Bekijk bijlage 12152

Dit waren de dozen met potten voor de show, hier mist alleen 4x alligator en 1x kaapstadt als opening.

De finale van dit jaar!

Hierin zijn 9 cakes verwerkt:
Midnight Mania (3x)
Gold Rush (3x)
Pyro's Delight (3x)

Ik wilde verschillende soorten goudcakes gebruiken en dat is mooi gelukt!
Helaas ging 1 rij wat later af, maar dat mocht de pret van het (prachtige) geweld niet drukken!

Anyway, genoeg gel*ld, filmpie!

Mijn eigen Immortal Gold!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

finalem.jpg

Laatst bewerkt:
Een doorlontcombinatie van Alfheim, Breidablik van 16 shots powercake assortiment , Midgaard E, Ragnarok A en Mjölnir. Mjölnir begint eerst en daarna tegelijkertijd Ragarok A en Alfheim.

Foto:

Doorlontcombi 2 (2).jpg

Filmpje:

Hier nog een leuk salute project wat ik jullie niet wil onthouden.
Hij is opgebouwd uit:
1x Pronk Earthquake
4x Barely Legal's The Legend
4x Wolff Salute
4x Marijn's Hoogmoed

Knalle!

Door afwisselend met QF en roze lont te werken heb ik de boel zo kunnen maken dat ik het op de stoep vrij gemakkelijk achter elkaar heb kunnen monteren.

Verders had ik nog vier stuks Marshian Attack gehaald. Een 900sh fluitbatterij.. Geloof een omgelabelde AK47.. Helaas bleek er eentje een dummy(!) te wezen waardoor ik er 'maar' drie tegelijk heb kunnen schieten:

De dummy kwestie was trouwens keurig netjes opgelost.

360 20sh romeinse kaarsen in W-shape:

6x X-Plosion 2.0 + 4 Fuego's:
http://www.youtube.com/watch?v=dYrXf0pwgzg

4 Seasons:

Laatst bewerkt:
Ons 10 uur project. Het volgende zit erin:
3x patriot Launcher
3x 225 shots fluted
2 x pyro 1 knal cake
36 x sick 6
1x 3 inch salute
(niet alles staat op de foto)
Veel kijk plezier:

Een klein maar fijn projectje van mijn kant:

10 Messiers doorgelont met visco. Het was al weer jaren geleden dat ik wat heb doorgelont maar het is goed gelukt. Startend met de crackling tail en daarna 3x3 in W-shape waarvan ik de laatste 3 had opgevoerd.
Helaas bleven er nog 2 potjes staan.

Ondanks dat er 3 verschillende draadjes visco liepen eindigden de potjes mooi tegelijk.

DSCN0278.jpg

Nou, die mensen heb je in ieder geval ook wakker gemaakt :p
10 uur projectje toevallig?

Die Mjolnirs zijn toch eigenlijk wel heel vet he :D

Back
Bovenaan