Doorlont projecten - Video's

Het Pallet/Pallets project van het AKH Fireworks Team:

Schietlijst:
JW31 - Jorge
2x Dutch Thunder - Hardix
3x Blazing devils _ Wolff
1x Shaft - Wolff
1x Splitonium - Lesli
2x Freezing Steel - Royal
1x New Moon - Royal
1x De Nachtpracht - Rubro
1x Betelgeuze A+G - Zena
3x Shogun Warrior - Wolff
2x Alcatraz - Wolff
3x Fuego - Wolff
3x King Cobra - Lesli (waar er een van open knalde)
1x Cross - MX
6x palm cakes - Zena
2x Hypnotised - Zena
6x White Thunder - Wolff
6x Duro - Wolff

Dit was één van de projecten!

mooi hoor! je hoort al waar jullie vandaan komen:wink: nu hadden we er geen last van maar volgende keer proberen niet bij lamp te staan:) oja, die cross van marijn is wel gaaf zeg!

mooi hoor! je hoort al waar jullie vandaan komen:wink: nu hadden we er geen last van maar volgende keer proberen niet bij lamp te staan:) oja, die cross van marijn is wel gaaf zeg!

We hadden de lamp afgetaped met vuilniszakken, hele veld staat omringd met lampen namelijk! Anders was het filmen niet te doen, maar bedankt voor je reactie! :D

Gaaf gefilmt Tristen!
vind die fluiters van jorge mooi, die kan je zelfs in baarle halen!
wat vond je er persoonlijk van ??

maxresdefault.jpg

We hadden de lamp afgetaped met vuilniszakken, hele veld staat omringd met lampen namelijk! Anders was het filmen niet te doen, maar bedankt voor je reactie! :D

ik doelde zelf ook meer op de lamp zelf dan het licht, heb het zelf ook wel is dat ik de lantaarnpaal erop heb:p

Gaaf gefilmt Tristen!
vind die fluiters van jorge mooi, die kan je zelfs in baarle halen!
wat vond je er persoonlijk van ??/QUOTE]

Ik heb niet gefilmd, anders had ik het op statief gedaan namelijk. Hebben op meerdere plaatsen gefilmd, groep is redelijk groot. Maar was een hele leuke bak, is inderdaad gewoon consumenten vuurwerk. Alleen dan van Jorge! Hier in Nederland is ook Jorge verkocht voorheen!

Het Pallet/Pallets project van het AKH Fireworks Team:

Schietlijst:
JW31 - Jorge
2x Dutch Thunder - Hardix
3x Blazing devils _ Wolff
1x Shaft - Wolff
1x Splitonium - Lesli
2x Freezing Steel - Royal
1x New Moon - Royal
1x De Nachtpracht - Rubro
1x Betelgeuze A+G - Zena
3x Shogun Warrior - Wolff
2x Alcatraz - Wolff
3x Fuego - Wolff
3x King Cobra - Lesli (waar er een van open knalde)
1x Cross - MX
6x palm cakes - Zena
2x Hypnotised - Zena
6x White Thunder - Wolff
6x Duro - Wolff

Dit was één van de projecten!

mooie opzet!
mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat zoiets ong alles bij elkaar kost ?
je brengt me op leuke iedee-en!

Mijn vuurwerkshow gefilmd door mijn vriendin tijdens oud&nieuw 2014-2015 in Nijmegen (volgende keer moet ik het filmen iets beter regelen...). Er kwamen steeds meer mensen kijken, uiteindelijk wel 75 mensen, supervet!

Het vuurwerk is gekocht bij Huisman in Huissen, en tapijtshop Haefkens in Nijmegen.

Het geschoten vuurwerk staat vermeld in de video, voor iedereen die daarin geïnteresseerd is.

Veel plezier en iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst!

ps: in het begin moest iedereen even verplaatsen, omdat je anders niet kon filmen...

Laatst bewerkt:
Hierbij de show van mij en mijn broer (rickalrounder).
Deze hebben we ontstoken via een RF32 en een 12 kanaals schietkistje!

Subscribe op ons kanaal voor meer vuurwerk gerelateerde filmpjes. Er komt binnen kort onderandere een sfeerfilm uit met de opbouw van projecten en de sfeer rond oud en nieuw!

De beste wensen naar iedereen :)

Weliswaar wat later dan de bedoeling was, maar hierbij het filmpje van mijn 00:00 project, gefilmd door mn vriendin :)

Ik vond het voor m'n eerste echt serieuze project wel geslaagd, alleen is het jammer dat er 2x een ongewenste pauze tussen zat, en dat er één shot van de crown king tegen de onderkant van een boom aan kwam. (had de reikwijdte van de cake een beetje onderschat). Gelukkig geen verwondingen ofzo. Voor volgend jaar is het doel van het 00:00 project om het vloeiend te laten verlopen, maar zoals gezegd was ik nu redelijk tevreden :)

Vergeet het niet op HD te zetten!

De foto's en video van het 18:00 project komen later!

Dit jaar voor t eerst een pijlen rekje gemaakt. Was blij dat gelukt was met in elkaar zetten en nog blijer dat ze allemaal omhoog zijn gegaan. Dus de volgende gaat groter worden. Dat snappen jullie natuurlijk wel.

3 x Cruise Rockets.
5 x Turbo Flash Rockets (Blauw, paars, rood, oranje en groen).
5 x Light Year (A, B, C, D en E).

4bznSO.jpg

2OIrgf.jpg

zYnCov.jpg

En de film. O&N '14 - '15.

Via dit forum vond ik een filmpje van Its mine en 2x massive en ik vond die combi zo mooi dat ik dit ook in de straat wilden..:D Hierbij mijn project: 1x Sensation met 1x Massive

2e Project is 2x de Return of the Phoenix van underground vuurwerk, lekker herrie schoppen...:p

Back
Bovenaan