Doorlont projecten - Video's

1 Kanaal was kapot waardoor het wat traag begint helaas. kon het gelukkig na 40 sec in film herstellen. Foto's zijn onderweg.

Mijn Finale doorlontproject was meer dan geslaagd! Het project zoals ik het bedacht had: 1x Raw whistler, 3x Concerto Rosso, 3x Rude Awakening in W-shape, 1x geaaide Cybercop, 1x Delicious Thunder Final edition en als einde 4x In shock salute cake :D. Was echt genieten!

Finale 13-14-2.jpg

Finale 13-14-3.jpg

Finale 13-14-5.jpg

Finale 13-14-9.jpg

Mooist in HD, het beeld is af en toe onscherp:

Hierbij mijn grootste project van de avond. Beginnend met fonteinen en dan flink openen.
Na de opening komt er een plateau met cakes die ik single schiet. Vervolgens zouden er 2 plateaus tegelijk moeten gaan, maar 1 lont pakte niet. Die heb ik dus tijdens de show opnieuw aangestoken. Het rustige deel duurt daardoor iets langer dan gepland.

Maar zeker de laatste 2 minuten gaan we helemaal los!

Hierbij mijn grootste project van de avond. Beginnend met fonteinen en dan flink openen.
Na de opening komt er een plateau met cakes die ik single schiet. Vervolgens zouden er 2 plateaus tegelijk moeten gaan, maar 1 lont pakte niet. Die heb ik dus tijdens de show opnieuw aangestoken. Het rustige deel duurt daardoor iets langer dan gepland.

Zodeju respect man mooie show vooral het einde mooi man

Eindelijk is heel vet, welke cakes heb je geschoten?

Nog een klein 10 uur doorlont projectje gemaakt van een thunderbrick door naar Delicious thunder en vervolgens delicious thunder final edition. Was weer een mooie opening! Jammer dat de normale Delicious thunder zijn finale salvo in de tubes moest laten knallen, maar was verder niks aan de hand.

Filmpje beste in HD:

Het nieuwjaar project van 2013-2014.

2ce333dad05da851312f07b9e0650e48.jpg

Project bestaat uit:

2x Wolff - Spinning blade
1x Burn it - The big five
1x Zena - Triumph
1x Zena - Mayhem
1x Zena - Glitterbox
2x Herlat - Pyro's delight
8x Royal - Gate of heaven

Video:

Mijn Finale doorlontproject was meer dan geslaagd! Het project zoals ik het bedacht had: 1x Raw whistler, 3x Concerto Rosso, 3x Rude Awakening in W-shape, 1x geaaide Cybercop, 1x Delicious Thunder Final edition en als einde 4x In shock salute cake :D. Was echt genieten!

Bekijk bijlage 17457

Bekijk bijlage 17458

Bekijk bijlage 17459

Bekijk bijlage 17456

Mooist in HD, het beeld is af en toe onscherp:

Zelfde project, maar nu het filmpje van de gopro wat wel helemaal scherp is.
Mooist in HD:

Tering herrie show '13/'14

Hij was goed gelukt, geen pauzes laten vallen! :)
1e plank is volledig doorgelont.
2e plank is elektrisch.

Het beloofde filmpje:

Helaas door vonkoverslag de finale in het midden.

De schietlijst: (niet op volgorde)

2x Delicious Thunder Finale Editie
1x Crackling wave
1x Sirius
1x Full Force
2x China by Night
2x Buurt assortiment Rubro
1x Liquid Skies
1x Event cake no 1
2x Hot Hot Hot
3x Psycho Mania
2x Pyros Delight
1x Kroonjuweel
1x Paranoid Lunatic
1x Crackling Chrysantium
Pijlenrek (40x Light Year 10x Killing arrow)

Supermooie doorlontprojecten allemaal hier! Hier mijn projectje van 0:30 in het nieuwe jaar. (helaas niet helemaal scherp) Andere project niet goed kunnen filmen door de regen.

DSC01547.jpg

Snellont ging helaas uit na 2x Fuego...

''Jeroen hij brand nog!!''
Dit is heel droog hahaha:p

Mooie video verder, jammer van het ontbreken van HD maar op de foto's heb je een mooi project in elkaar getimmerd! :)

Back
Bovenaan