Nee, totaal geen last van. Het lijkt zelfs met het jaar meer te worden. Uiteraard heb ik ook zorgen om de toekomst van oud en nieuw, maar laat me zeker niet gek maken en heb ergens nog wel vertrouwen. Mocht het daadwerkelijk verboden worden hier gaan we de opties om een huisje in Duitsland te vieren een goed bekijken, vieren we het daar. Buiten oud en nieuw is de vuurwerk hobby ook goed aanwezig, zo vliegen we de laatste jaren 4/5 per jaar naar het buitenland voor mooi trips, dat wordt nu al meer en mocht er een verbod komen dan wordt dat alleen nog maar meer. Nu stoken we nooit in Valencia bv, maar dat wordt dan wellicht ook interessanter om te doen. Gelukkig is er binnen Europa veel te zien, maar de wens om naar Japan/China/PGI te gaan groeit ook goed door en wil ik daar ook eens serieus naar kijken.
Uiteraard kan dat niet tegen het gevoel van oud en nieuw op, maar de hobby zal nooit verdwijnen, wellicht enkel een andere invulling. Maar mn dosis vuurwerk zal er niet minder op worden door een eventueel verbod.