Stefan Works
VWC lid
Big 19 doet kwa burst en spreiding niet onder voor deze set in mijn optiek
In je film is een oude batch. Ik had afgelopen jaar beide naast elkaar en die Valks waren echt rommel en Disturbed subliem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Big 19 doet kwa burst en spreiding niet onder voor deze set in mijn optiek
Ben benieuwd dan!In je film is een oude batch. Ik had afgelopen jaar beide naast elkaar en die Valks waren echt rommel en Disturbed subliem.
serieus goede cakes maar ook serieus duur200 is voor mij een no-go, voor +-130 komen ze erin maar op die prijs kan ik laaaaaaaaaaaaaaaaaang wachten denk ik...
Beetje jammer dat ie daar nu voor 15 eurie minder staat dan ik ervoor betaald heb in diezelfde winkel...![]()
Zeg je dat ook wanneer een artikel 15 Euro duurder is geworden?![]()
Nee, dan zeg ik, blij dat ik er op tijd bij was... Ik vind het nogal onlogisch dat een product goedkoper wordt naarmate november/december dichterbij komt, normaal is dat andersom namelijk. Lijkt mij geen onredelijke gedachte. Die 15 eurie zal me verder boeien, maar ik vind het gek.
Hoewel het in aantal af begint te nemen en sommige freak acties ook al afgelopen zijn of op hun einde lopen zijn er toch altijd nog wel acties zo tot eind november, denk bijvoorbeeld ook aan Black Friday, en dan kan het voorkomen dat iets goedkoper is dan op het moment dat je het kocht. Andersom zal het inmiddels wel vaker voorkomen.
Zie actie bij winkel in De Meern![]()
Donadoni had het al uitgelegd, zit nu in de weekactie. Maakt ook verder niet uit, ben er sowieso blij mee en erg benieuwd naar!
Ik zal proberen wat te filmen, maar moet eerlijk zeggen dat dat er meestal bij in schiet...Kan gebeuren dat je wat over het hoofd zietDenk dat de deal die jij uiteindelijk hebt flink voordeliger uitpakt dan die €135, die boxenactie is echt bizar scherp!
Dit setje staat voor volgend jaar op het lijstje. Kijk er nu al enorm naar uit!
Op basis van je review aangeschaft haha, kom hier in 2024 nog op terug dusIk heb het hele Disturbed pakket geschoten, wat een belachelijke top cakes zeg!
Natuurlijk is de adviesprijs van 200 euro hoog. Maar Wolff perst hier het maximale uit 19s 30mm cakes. Dikke boeketten, unieke combinaties en keiharde klappen. Zoek je een top assortiment, dan heb je deze bij de Disturbed gevonden.