Disturbed

serieus goede cakes maar ook serieus duur :shocked: 200 is voor mij een no-go, voor +-130 komen ze erin maar op die prijs kan ik laaaaaaaaaaaaaaaaaang wachten denk ik...

Deze besteld. Zeer nieuwsgierig. Blijf toch een liefhebber van 19 shots 30 mm. Aardig aan de prijs maar had er spijt van dat ik hem vorig jaar niet had besteld dus moest er komen.

Beetje jammer dat ie daar nu voor 15 eurie minder staat dan ik ervoor betaald heb in diezelfde winkel... :bonk:

Zeg je dat ook wanneer een artikel 15 Euro duurder is geworden? :)

Nee, dan zeg ik, blij dat ik er op tijd bij was... Ik vind het nogal onlogisch dat een product goedkoper wordt naarmate november/december dichterbij komt, normaal is dat andersom namelijk. Lijkt mij geen onredelijke gedachte. Die 15 eurie zal me verder boeien, maar ik vind het gek.

Nee, dan zeg ik, blij dat ik er op tijd bij was... Ik vind het nogal onlogisch dat een product goedkoper wordt naarmate november/december dichterbij komt, normaal is dat andersom namelijk. Lijkt mij geen onredelijke gedachte. Die 15 eurie zal me verder boeien, maar ik vind het gek.

Hoewel het in aantal af begint te nemen en sommige freak acties ook al afgelopen zijn of op hun einde lopen zijn er toch altijd nog wel acties zo tot eind november, denk bijvoorbeeld ook aan Black Friday, en dan kan het voorkomen dat iets goedkoper is dan op het moment dat je het kocht. Andersom zal het inmiddels wel vaker voorkomen.

Hoewel het in aantal af begint te nemen en sommige freak acties ook al afgelopen zijn of op hun einde lopen zijn er toch altijd nog wel acties zo tot eind november, denk bijvoorbeeld ook aan Black Friday, en dan kan het voorkomen dat iets goedkoper is dan op het moment dat je het kocht. Andersom zal het inmiddels wel vaker voorkomen.

Donadoni had het al uitgelegd, zit nu in de weekactie. Maakt ook verder niet uit, ben er sowieso blij mee en erg benieuwd naar!

Donadoni had het al uitgelegd, zit nu in de weekactie. Maakt ook verder niet uit, ben er sowieso blij mee en erg benieuwd naar!

Kan gebeuren dat je wat over het hoofd ziet:wink: Denk dat de deal die jij uiteindelijk hebt flink voordeliger uitpakt dan die €135, die boxenactie is echt bizar scherp!

Dit setje staat voor volgend jaar op het lijstje. Kijk er nu al enorm naar uit!

Kan gebeuren dat je wat over het hoofd ziet:wink: Denk dat de deal die jij uiteindelijk hebt flink voordeliger uitpakt dan die €135, die boxenactie is echt bizar scherp!

Dit setje staat voor volgend jaar op het lijstje. Kijk er nu al enorm naar uit!
Ik zal proberen wat te filmen, maar moet eerlijk zeggen dat dat er meestal bij in schiet...:bonk:

Ik heb het hele Disturbed pakket geschoten, wat een belachelijke top cakes zeg!

Natuurlijk is de adviesprijs van 200 euro hoog. Maar Wolff perst hier het maximale uit 19s 30mm cakes. Dikke boeketten, unieke combinaties en keiharde klappen. Zoek je een top assortiment, dan heb je deze bij de Disturbed gevonden.
Op basis van je review aangeschaft haha, kom hier in 2024 nog op terug dus

Ziet er wel erg goed uit hoor, prima films, de cakes komen zeer goed over naar mijn mening.
De prijs haak ik wat op af, maar voor diegenen die dit hebben besteld, die zijn in ieder geval niet teleurgesteld op 1 januari.

Heb deze ook aangeschaft op de gok. Als ik in mijn enthousiasme niet vergeet te filmen, zal ik het filmpje hier plaatsen.:bonk:

Heb deze set al hele tijd op het oog, maar de prijs heeft me steeds weerhouden. Zet hem wel weer op de lijst voor volgend jaar.

Back
Bovenaan