Disturbed

Tikkeltje aan de trage kant maar wat een spreiding en een keiharde burst. Deze sprong er echt wel uit.
Topkwaliteit van Wolff :applause:.

Als avondvulling gekocht en positief verrast!

Zeer goede en harde burst met prima effecten.

Aantal filmpjes: (Niet allemaal gefilmd)

Cake F;

Cake C;

Cake D aan eind van mini project;

Cake A aan eind van mini projectje. (In omgekeerde volgorde)

Laatst bewerkt:
Enorm harde burst, en echt hele hele volle spreiding en grootste uitwerking, hele lucht zowat gevuld met effecten tot aan de grond
.
Enige heel milde kritiekpuntje die ik zou hebben is iets meer variatie in effecten, maar thats it. Voor de prijs die ik hem had (130,-) echt elke cent waard en ik weet niet of je grotere effect cakes voor deze prijs kunt vinden.

Filmpjes volgen nog

Dit was echt de topper van de avond, wat een knallen en wat een burst! Leek wel 2" die dreunen die er van af kwamen. Deze komt er volgend jaar weer 100%!

Dit was echt de topper van de avond, wat een knallen en wat een burst! Leek wel 2" die dreunen die er van af kwamen. Deze komt er volgend jaar weer 100%!
Haha ik ben niet de enige, ik kon bij sommige (2 of 3 cakes) letterlijk GEEN verschil merken tussen de 2inch big chill single shot die ik een paar uur ervoor had afgestoken en deze.

Variatie in effecten en helderheid sterren had beter gekund, maar voor 20 fucking euro per cake moet je ook gewoon niet zeiken haha, dus dat doe ik dan ook niet. Beelden volgen snel, als je groot en hard wilt, dit is je box...

Ook ik heb echt genoten van dit assortiment. Zeer volle, dikke boeketten met harde burst. Ze zijn wel wat eentonig, maar dat is eigenlijk niet zo belangrijk als de spreiding en klap je iedere keer weer verbaasd.

Zeker eens met wat hierboven staat, hele dikke klappen en spreiding. Een klein kaliber snel tempo box maakt meer indruk, maar dit is goed en mooi vuurwerk om van te genieten.

Ja joh dit setje doorlonten. En je hebt een box met 2minuten dikke burst boeketten!
Lekker rustig genieten van grote breaks

Zo dan! Deze komen erg hard over op bovenstaande films en zo te lezen ook zo ervaren. Ga deze zeker onthouden.

Giga boeketten en echt harde burst. Als ik hem opnieuw zou schieten zou ik hem denk ik wel per 2 doen ietsje uit elkaar, dan heb je echt een 2 inch spreiding. Reacties in het filmpje spreken voorzichh

Hier de Sphinx uit dit top assortiment!
Dank, nu weet ik ook welke cake het uit dit assortiment is. Ik had het Disturbed assortiment met daarnaast een extra Sphinx die ik als vervanging voor de nog niet geleverde Blade Runner had. Deze cake heb ik nog liggen en weet nu dus wat ik er van kan verwachten. Tijdens de chaos van het afsteken niet op gelet welke specifieke cakes van dit assortiment het waren.

Giga boeketten en echt harde burst. Als ik hem opnieuw zou schieten zou ik hem denk ik wel per 2 doen ietsje uit elkaar, dan heb je echt een 2 inch spreiding. Reacties in het filmpje spreken voorzichh

Beste spreiding! Heerlijk, dit is er een om te onthouden

En de laatste twee nog tegelijk, de Chaos en Mayhem. Wat een beukers, heerlijk!

Voor het eerst in jaren zo vroeg in het seizoen al een bestelling geplaatst. Twijfelde al lang over deze set en huboxl had hem nu voor een betere prijs. Omgerekend 25 euro per cake. Prima prijs. Ik benieuwd aan het einde van dit jaar.

Nooit verwacht dat ik 25 euro uit zou geven voor een 19 schots cake. Na alle positieve berichten hier gaat deze set er dit jaar toch echt komen.

Ben super benieuwd!

Back
Bovenaan