Demo Zena Vuurwerk Nederland Milheeze

Camuro Blastertje

Bij het filmen van de finale had ik helaas de pech dat net voor het einde mijn accuutje (door de kou) helemaal leeg was....
Ik hoop dat jullie gaan genieten van deze film, ik vond het in ieder geval een hele nette finale!

Enjoy.....

Truste.....

Laatst bewerkt:
Zo en toch kwam ik uit eindelijk bevroren en uitgehongerd om 1:20 snachts thuis. Ik heb het harstikke naar me zin gehad. Weer een aantal bekende mensen gezien en gesproken. Ik wil hier even Jawe bedanken voor de lift naar het dorpje in "the middle of no where" wat Milheeze heet.

Veel mooie cakes gezien maar ook een aantal mindere...
Toch hoop ik dat er ergens in de regio utrecht een Zena punt komt.
Want naar Haarlem rijden is toch niet iets wat ik er voor over heb op 29 en/of 28 December.

Het was weer gezellig jongens... tot in Eemnes!

En oja.. ik wens Mattenfreak (Mike)... beterschap!
Jammer dat je er niet bij was...

-Roy-

Laatst bewerkt:
Er werd voor de finale gezegt dat deze bestond uit de NL producten... Weet er iemand dan mischien welke die Z-shape knalblokjes helemaal aan het begin waren?

De films staan er gelukkig weer snel op haha, kan ik het mooi terugkijken.
Nog bedankt voor je beterschapswens Roy, echter zit ik momenteel ook van het werk nog ziek thuis, maar goed dat ik gisteren niet gegaan ben dus. :wink:

Lees verschillende reacties hier, positief, wat minder positief en zelfs negatief, vooral over de producten zelf. De sfeer was goed, het gedeelte na de demo schijnt ook top te zijn geweest, maar echte overtuiging van het vuurwerk lees ik niet, zonde.
Heb zelf nog altijd geen Zena Nederland gezien, enorm jammer, wil het toch echt eens met eigen ogen zien, ben benieuwd hoe het op mij overkomt.

Bedankt voor de films en de reacties! :)

Ik zal even een verslagje doen.

Gisteren overdag was het stressen op me werk.
Alles wat aan de machines kapot ging, ging kapot en ik zag de bui al hangen, dat wordt overwerken.
Gelukkig (voor mij) ging er iets kapot zodat er een flinke lange storing was en ik alsnog gewoon op tijd richting Jawe kon gaan.

Toen ik bij Jawe was aangekomen ging eerst bij Jawe in de buurt een frietje eten.
Want met een lege maag kan je niet naar een vuurwerkdemo gaan.
Ik ben net me loempia aan het opeten, belt Jawe waar zit je man, Grouver en Darksoul staan al op het station.
Oeps... ik ben er over 5 minuten hoor.

Richten Jawe zijn huisje gelopen en daarna zijn we samen richting station gereden om Darksoul en Grouver op te pikken.
Onderweg ronduit bijgepraat over vuurwerk, vuurwerk, fallas, vuurwerk en vuurwerk.
Totdat het rond 19:30 uur was en we nog zo'n 25 km moesten rijden.
Shit he, we zouden toch niet te laat komen, dacht iedereen voor zich.

Gelukkig kwamen we op de parkeerplaats de directeur van Oginal tegen en hij vertelde ons dat de show een half uurtje later zou beginnen.
Daar was ik blij mee, konden we nog wat drinken, even pissen, wat ik toch echt tegen conifeer heb gedaan, want die rij bij de plee was echt te lang.
Zijn ook net wijven he die mannen. (Hoor wie het zegt....:bigsmile:)

Nadat ik een conifeer had doodgepist heb ik me statief en me camera klaar klaar gezet.
Even een proef fototje maken, wat gloeiende nogwattes, me camera doet het niet.
Gaat weer lekker worden hoor tijdens de show.:mad:
Gelukkig kon ik wel foto's maken tijdens de show, maar ook toen had me camera kuren want het lukte me af en toe niet om een foto te maken.
Weet iemand waaraan dat kan liggen?

De demo laten we het daar eens over hebben.
Demo vond ik tof, mooie producten gezien.
Wel vond dat veel cakes op elkaar leken.
Camuro blaster viel mij niet tegen, maar het filpje juist wel.
Verder weet ik echt niet meer wat er allemaal geschoten is, want het is de eerste keer dat ik met eens statief en een afstandstandbediening foto's heb genomen van vuurwerk.

Na de show zijn we naar het genodigden gedeelte gelopen, waar ik ook weer oude bekenden tegen kwam.
Tijdje bijgepraat met Blue Lagoon, over Orginal en het arsortiment van Zena Nederland.

Daarna wouden Darksoul en Grouver naar huis, omdat Grouver weer op tijd de trein moest hebben.

Kortom was het erg gezellig, ik heb leuk vuurwerk gezien, met oude bekenden weer gezellig bijgepraat en het bier was lekker.

ik heb gister van de demon genoten . en ik heb dingen gezien die ik zeker zou kopen . ik heb mooie heldere en vooral aparte kleuren gezien . helaas waren er ook een boel negatiefe reacties te horen wat erg jammer vond . iedere zijn eigen meening toch ? na de finale wou ik nog ff naar binnen om te kijken of er nog bekenden tegen kwam dus ben ik met de grote stroom mee gelopen . wat bleek nou het was voor genodigden .
helaas werd ik niet niet binnen in de genodigden binnen gelaten terwijl ik zij dat ik wel komen zou :angry:
nou ja hoe dat precies heeft gezeten weet ik ook niet .
ik ben arjan in elk geval wel dank baar dat ik/wij bij de demo mogt zijn :bye:

Laatst bewerkt:
En dan hier een slechte kwaliteit foto van de Darksoul, en het ZENA model Marleen.
Was best gezellig:)

Foto-8M3PWPY6.jpg

en nog een maar dan van de Heer Vuurwerk himself: Fred

Foto-ZFWG3S8J.jpg

Laatst bewerkt:
Fred, chickssssssssssssssssssss hehehe

Leuke gezellig avond was het. Weer een hoop bekende koppies gezien en ook een leuke demo!

Bedankt voor de foto Dim, je begrijpt het zeker al: die print ik uit en hang hem boven mijn bed.
Marleen, een heel mooi meisje/vrouw, en ook nog eens heel erg lief.

Maar het flauwe is nog dat Pyromaniac21 zélf begon over Marleen. Hij wilde wel "iets anders" (**suggestief gebaar**) met Marleen doen. Dus hij vragen om een visitekaartje, maar die had ze niet. In plaats daarvan ging hij maar mensen op de foto zetten met Marleen, omdat hij zelf niet op de foto durfde.

Hahahahahha, ik begon niet over haar, dat weet je zelf ook:D
Je verplicht mij bijna tot het neerzetten van een vrij Donker citaat van je Darksoul!

roy / Grouver, sta me even bij.... Wat zei DarksouL?

Maar goed demo was dus duidelijk wel geslaagd:D

Hahahahahha, ik begon niet over haar, dat weet je zelf ook:D
Je verplicht mij bijna tot het neerzetten van een vrij Donker citaat van je Darksoul!

roy / Grouver, sta me even bij.... Wat zei DarksouL?

Maar goed demo was dus duidelijk wel geslaagd:D

Tijdens het lopen vanaf het station naar huis is mijn brein gisternacht ingevroren door de kou.

Daardoor is mijn geheugen gewist... :p

Nee serieus ik weet echt niet meer wat er gezegd is.

-Roy-

Laatst bewerkt:
Zo een gezellig avondje gehad gisteren,het begon al toen we erheen reden:).
Nog veel bekenden gezien en gesproken en dat maakte de avond al goed.
En daarbij nog de producten van Zena en de finale:)

Gisteren een mooie demo meegemaakt.
De plek was perfect, geen moeite met een parkeerplek te vinden op dat weiland.
Daarna gratis een drankje voor iedereen, dat zie je niet bij elke demo!:thumbsup:

Het vuurwerk zelf vond ik op een paar producten erg goed in elkaar steken. Vooral de cake Wonderful World, Fusion, AVP cake, Palm potten, hypnotizer en die fonteinen waren geweldig!
Sommige cakes waren dan weer niet zo gaaf zoals de Camuro Blaster.
De finale vond ik wel erg tof, kreeg pijn aan mijn oren op een gegeven moment:bonk:

Wellicht dan toch maar eens een aantal producten van Zena Vuurwerk Nederland aanschaffen.

Back
Bovenaan