Ik heb het erg naar mijn zin gehad vanavond

Zeker geen spijt, ook al was het ruim anderhalf uur reistijd. Met vier freaks in de auto is altijd beter dan in je eentje, of in je eentje in het openbaar vervoer.
De verzorging van de demo vond ik rondom geweldig. Laatste stuk met bewegwijzering, parkeerwachters, ruime parkeergelegendheid, voldoende verlichting, lekker dicht op het vuurwerk kunnen staan, "genodigden"hal was top. Tip om daar binnen te komen: zeg eerst dat je moet pissen. Als je dan uit het toilet komt, gewoon rechtstreeks de hal inlopen.

Er was een lekker temperatuurtje, en genoeg bekenden om mee bij te praten. Hapjes, Marleen, party-poppers, drankjes, dummy's...
De demo zelf was af en toe onduidelijk. Welke cake werd er nou steeds wanneer geschoten? Wanneer begon een andere cake uit dezelfde serie? Het scherm voor de beamer stond te laag, en was daardoor minimaal zichtbaar (tip voor de volgende keer). De knalharde bursts van de falling leaves waren ook overweldigend

De demo duurde ca. 40 minuten denk ik. Keurig om de beurt werd een cake geschoten, steeds per stuk. De producten zelf waren over het algemeen weinig indrukwekkend. Geregeld eentonig en saai, vaak te duur geprijsd. Er was slechts een handvol cakes die mij echt bij is gebleven in positieve zin.
- AVP cake blijft goed hoor. Mooie goud effecten en goede burst.
- Wonderful World heeft fenomenale mines.
- HOL09 Palm Ass. heeft één cake die specifiek heel goed is

Maar de hele serie is er goed voor het geld!
- HOL08 20 shots Ass. had ook een paar hele goede erbij zitten! Je moet wel selectief kiezen, maar dan heb je echt een prima cake!
- Tequila is werkelijk écht een schitterende "
jaw dropping" cake! Die jellyfish met dat blauw!

: Wel prijzig, maar echt prachtig.
- Burned Horse is uniek in zijn soort. De hele lucht is in één keer gevuld met prachtige, échte horsetails. Te veel geld voor zijn tijdsduur, maar wel uniek.
De FPM lijn viel mij écht een beetje tegen

De Camuro Blaster is te simpel met matige camuro's en flauwe bursts, de Hypnotised krijst nét niet hard genoeg maar is wél voor het geld prima te doen (en er zijn haast geen vergelijkbare producten op de markt), en de Exponential A knalt écht te zacht.
De finaleshow na afloop vond ik erg goed! Prima opbouw, kleine thema's erin verwerkt, mooie timing, leuke fonteinen pauze...top! Goed gebruik gemaakt van fanshapes. Ik zag toch best wat opvallende cakes in de finale, die ik graag los had willen bewonderen! Ik weet dan ook niet precies welke cakes dat waren; toch eens opzoeken als dat lukt...
Het naborrelen in de genodigdenhal was ook prima gedaan. Lekker opwarmen die tenen. De security bij de ingang vroeg of ik genodigd was, maar gelukkig zei Arjan, waarmee ik stond te praten, meteen dat ik met hem was