Demo Zena Vuurwerk Nederland Milheeze

Ik meld mij helaas af voor vanavond, ik ben wat grieperig en gezien ik de volgende dagen vroeg moet werken, gaat het voor mij niet werken als ik naar de demo ga... :sad:

Allen veel plezier gewenst!

Ik ben er ook zoals er al staat...

En ik ben alsvolgt te herkennen:..... ik heb een jas aan....:D

Met RFI erop.... is wat makkelijker....

whahah fred bijt:D pas op voor hem vareder kun je iedereen meaten:D
ik zelf zou een zwart wit gestreepte muts dragen!!
ja vanwege de kouw:D HOU DAAR REKENING MEE:D
je kunt me gerust aan spreken altijd gezellig he:D
zal er rond 8 uur zijn.
tot vanavond mannen

Heel veel plezier voor de gene die allemaal gaan vanavond.
Ben zeer benieuwd naar de verhalen en filmpjes, maar die zullen gelukkig snel genoeg komen.

pff.. volgens mij ben ik de eerste die terug is mensen:P
Heb eerlijk gezegd amper bekende gezichten gezien.
Heb the cigarman zien lopen.. heb Jawe even gesproken.. verder zag ik Sisser, Jaspertjuh en vast nog een aantal anderen waar ik nu niet op kom;)

Helaas moet ik eerlijk bekennen dat het me tegen viel vanavond:(
De gezelligheid was er opzich wel.. de kou werkte goed mee.. Maar het werd met de cake onrustiger,, iedereen liep maar wat te schreeuwen en herrie te maken.
Vond de cakes behoorlijk eentonig, en heb er eigenlijk maar 2 of 3 gezien waarvan ik het idee had dat ze de moeite wel waard waren. Voor de rest had ik het idee dat ik al n uur naar een en dezelfde cake stond te kijken.
Wat ik vooral miste was dus de verschillende effecten, en het tempo in de cakes!
De reacties die ik om mij heen hoorde waren ook niet dermate positief.

De finale zat wel goed in elkaar. Deze was leuk opgebouwd en goed geschoten!

Achteraf was er nog een bijeenkomst in de hal, waar 't wél warm was, en waar alle dummy's etc uitgestalt zouden staan.. maar daar kon je niet naar binnen!
Dit was enkel voor winkeliers. Jammer.
Nog erger was 't hierbij dat er nog eens geselecteerd werd bij de deur ook!.. Mensen met een uitnodiging kwamen binnen, logisch, maar voor ons werd een jongen zonder uitnodiging, ook doorgelaten omdat hij een 'zena-petje' droeg:S.. Dit sloeg mij toch eigenlijk wel alles;)

Al met al.. het is dat het voor mij een half uurtje rijden is, en dat ik gezelschap had..
Maar als ik er 2 uur voor had moeten rijden (net als ik bij de Broekhoffdemo in Walibi moest) dan had ik nu ontzettend gebaald dat ik dat gedaan had!

De gezelligheid was er, de show niet.. Jammer!

kan me helemaal in jou mening vinden!
ik zelf vond ook de nieuwe producten tegen vallen op een paar uit schieters na!
de fpm seri vond ik echt tegen vallen!!!!
sorry maar helaas het was gewoon zo!
de sfeer was goed idd maar helaas moest ik meteen na de demo na huit omdat de gene met wie ik mee was vanacht moest werken.
vond de eind show zeer goed van op zet!
tog wel leuk dat ik was gegaan maar had er iets wat meer van verwacht!

mvg3xh

in ieder geval hebben we de geur van vuurwerk weer even kunnen waarnemen ;-)

dat deed me toch wel goed!!

ik vond persoonlijk ook dat ze meer uit de producten hadden kunnen halen.

vond overigens de fonteinen wel echt goed! mooi hoog en veel crackling terwijl ik totaal geen fonteinenfan ben om het even zo te zeggen.

Ook ik ben geweest en net terug!

Was erg gezellig in de 'Genodigde' hal.. Veel bekende gezien en gezellig mee staan kletsen, De demo was aardig en het eind showtje zat goed in elkaar! De nieuwe producten zaten wat leuke blokjes tussen het was enkel wat rommelig soms niet echt door welke cake het nou was! maar heb leuke blokjes gezien!

Was leuk weer een paar bekende te zien tot snel maar weer!

Groeten sven Hiehieeeee

Heb het weer echt naar me zin gehad zo te zien ben ik de eerst ben net thuis super en zeker een mooi finale nogmaals mijn bedankt aan Zena Super film volgt van mij
Greetz Chris

Hierbij mijn twee films

Finale Zena Demo

Laatst bewerkt:
Leuke boerderij, koud, gratis drank, mestgeur, goed georganiseerd, parkeren top. Producten die opvielen: de 25 sh assorti (Brocade en met name Golden Willow) staken er bij mij echt bovenuit, mooie effecten, veel goud en harde knallen. Hypnotized was leuk, vooral in de finale met veel fluiters tegelijk. Palm assorti waren steengoed met harde knallen. AVP cake was goed. De fonteinen deden het lekker. Tequila was bijzonder maar toch iets te duur. Verder nog enkele cakes die ook wel aardig presteerden. Daarna de show met een fraaie, heftige 'crackling + knal' afsluiter.

Hier alvast een filmpje van de topcake 25 sh Golden Willow:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb het erg naar mijn zin gehad vanavond :) Zeker geen spijt, ook al was het ruim anderhalf uur reistijd. Met vier freaks in de auto is altijd beter dan in je eentje, of in je eentje in het openbaar vervoer.
De verzorging van de demo vond ik rondom geweldig. Laatste stuk met bewegwijzering, parkeerwachters, ruime parkeergelegendheid, voldoende verlichting, lekker dicht op het vuurwerk kunnen staan, "genodigden"hal was top. Tip om daar binnen te komen: zeg eerst dat je moet pissen. Als je dan uit het toilet komt, gewoon rechtstreeks de hal inlopen. :wink: Er was een lekker temperatuurtje, en genoeg bekenden om mee bij te praten. Hapjes, Marleen, party-poppers, drankjes, dummy's...

De demo zelf was af en toe onduidelijk. Welke cake werd er nou steeds wanneer geschoten? Wanneer begon een andere cake uit dezelfde serie? Het scherm voor de beamer stond te laag, en was daardoor minimaal zichtbaar (tip voor de volgende keer). De knalharde bursts van de falling leaves waren ook overweldigend :p
De demo duurde ca. 40 minuten denk ik. Keurig om de beurt werd een cake geschoten, steeds per stuk. De producten zelf waren over het algemeen weinig indrukwekkend. Geregeld eentonig en saai, vaak te duur geprijsd. Er was slechts een handvol cakes die mij echt bij is gebleven in positieve zin.
- AVP cake blijft goed hoor. Mooie goud effecten en goede burst.
- Wonderful World heeft fenomenale mines.
- HOL09 Palm Ass. heeft één cake die specifiek heel goed is :) Maar de hele serie is er goed voor het geld!
- HOL08 20 shots Ass. had ook een paar hele goede erbij zitten! Je moet wel selectief kiezen, maar dan heb je echt een prima cake!
- Tequila is werkelijk écht een schitterende "jaw dropping" cake! Die jellyfish met dat blauw! :droolthum: Wel prijzig, maar echt prachtig.
- Burned Horse is uniek in zijn soort. De hele lucht is in één keer gevuld met prachtige, échte horsetails. Te veel geld voor zijn tijdsduur, maar wel uniek.

De FPM lijn viel mij écht een beetje tegen :sad: De Camuro Blaster is te simpel met matige camuro's en flauwe bursts, de Hypnotised krijst nét niet hard genoeg maar is wél voor het geld prima te doen (en er zijn haast geen vergelijkbare producten op de markt), en de Exponential A knalt écht te zacht.

De finaleshow na afloop vond ik erg goed! Prima opbouw, kleine thema's erin verwerkt, mooie timing, leuke fonteinen pauze...top! Goed gebruik gemaakt van fanshapes. Ik zag toch best wat opvallende cakes in de finale, die ik graag los had willen bewonderen! Ik weet dan ook niet precies welke cakes dat waren; toch eens opzoeken als dat lukt...

Het naborrelen in de genodigdenhal was ook prima gedaan. Lekker opwarmen die tenen. De security bij de ingang vroeg of ik genodigd was, maar gelukkig zei Arjan, waarmee ik stond te praten, meteen dat ik met hem was :D

Back
Bovenaan