DEMO Zeewolde 30-11-2007

Wat een vuurwerk zeg, kanonne, heb met verbazing zitten kijken, wat een kleuren!! De cakes zijn bijna allemaal mixed, prachtig gewoon, ik ben ook zelf helemaal gek van blauw, nou, zo mooi blauw zie je alleen in shells normaal hoor, goddomme. Goud, subliem, rood is echt rood etc...

En ja, mijn cake is toch wel die fluitbak, 750s, zo'n goede heb ik echt nog nooit gezien, bizar ding, nog te bedenken dat het de goedkoopste in zijn soort is... :bonk: Blok is, 44,-, jankt hele rijen tegelijk weg, telkens afwisseling tussen rood, groen en zilveren tail waarbij er ook nog verschil in toonsoort zit tussen die van de kleuren en zilver. De fluit is niet overweldigend hard/schel, maar manman, wat een geweld, en die kleuren zijn echt fel. Ben er echt helemaal weg van! :D

Ja jongens, Jorge is écht een topmerk, goedkoop en kwalitatief erg sterk, ramt zich ineens even naar de bovenste sector van prijs-/kwaliteit zeg.

Films zullen volgende week online komen, ik denk maandag. :)

Oe vergeten hier te posten :D

xxl01.jpg

Gisteren was dan de demo van XXL nabij Zeewolde. In het centerparks de Eemhof was er een ruimte afgehuurd waar geïnteresseerden terecht konden voor een hapje en een drankje, de nodige info's en natuurlijk vuurwerk. Met veel verwachting keek ik uit naar deze demo en ik moet zeggen dat ik over bepaalde artikelen best onder de indruk ben. Naderhand aan de gesprekken te horen, deelden ook andere bezoekers deze mening.

Helaas speelde de harde wind tijdens de demo een grote rol, waardoor veel effekten niet helemaal tot hun recht kwamen en tevens snel verwaaiden en doofden :(

Uiteraard heb ik ook wat gefilmd en inmiddels staat alles online. In totaal zijn er 24 produkten geschoten en alles per 2 stuks.

Ik wil de mensen van XXL bedanken voor de gastvrijheid. Het was echt super geregeld :D

Voor de filmpjes zie:
http://www.vuurwerkfan.nl/frset_video/videos/XXL07

Wat een vuurwerk zeg, kanonne, heb met verbazing zitten kijken, wat een kleuren!! De cakes zijn bijna allemaal mixed, prachtig gewoon, ik ben ook zelf helemaal gek van blauw, nou, zo mooi blauw zie je alleen in shells normaal hoor, goddomme. Goud, subliem, rood is echt rood etc...

En ja, mijn cake is toch wel die fluitbak, 750s, zo'n goede heb ik echt nog nooit gezien, bizar ding, nog te bedenken dat het de goedkoopste in zijn soort is... :bonk: Blok is, 44,-, jankt hele rijen tegelijk weg, telkens afwisseling tussen rood, groen en zilveren tail waarbij er ook nog verschil in toonsoort zit tussen die van de kleuren en zilver. De fluit is niet overweldigend hard/schel, maar manman, wat een geweld, en die kleuren zijn echt fel. Ben er echt helemaal weg van! :D

Ja jongens, Jorge is écht een topmerk, goedkoop en kwalitatief erg sterk, ramt zich ineens even naar de bovenste sector van prijs-/kwaliteit zeg.

Films zullen volgende week online komen, ik denk maandag. :)
He Mattenfreak,
Ik ben totaal geen liefhebber van fluitbakkies!!
Echter die JW112 , ik ga deze bak echt aanschaffen...wat deze bak er uitblaft..
niet normaal !!!!.
Cheers
:bye:
Mek

Back
Bovenaan