Wat een vuurwerk zeg, kanonne, heb met verbazing zitten kijken, wat een kleuren!! De cakes zijn bijna allemaal mixed, prachtig gewoon, ik ben ook zelf helemaal gek van blauw, nou, zo mooi blauw zie je alleen in shells normaal hoor, goddomme. Goud, subliem, rood is echt rood etc...
En ja, mijn cake is toch wel die fluitbak, 750s, zo'n goede heb ik echt nog nooit gezien, bizar ding, nog te bedenken dat het de goedkoopste in zijn soort is...
Blok is, 44,-, jankt hele rijen tegelijk weg, telkens afwisseling tussen rood, groen en zilveren tail waarbij er ook nog verschil in toonsoort zit tussen die van de kleuren en zilver. De fluit is niet overweldigend hard/schel, maar manman, wat een geweld, en die kleuren zijn echt fel. Ben er echt helemaal weg van! 
Ja jongens, Jorge is écht een topmerk, goedkoop en kwalitatief erg sterk, ramt zich ineens even naar de bovenste sector van prijs-/kwaliteit zeg.
Films zullen volgende week online komen, ik denk maandag.
En ja, mijn cake is toch wel die fluitbak, 750s, zo'n goede heb ik echt nog nooit gezien, bizar ding, nog te bedenken dat het de goedkoopste in zijn soort is...

Ja jongens, Jorge is écht een topmerk, goedkoop en kwalitatief erg sterk, ramt zich ineens even naar de bovenste sector van prijs-/kwaliteit zeg.
Films zullen volgende week online komen, ik denk maandag.