Ervaringen met de Crown Collection

Het schijnt dus dat crown een super mantronix 1024sh op de markt gaat brengen, dit dus omdat het aantal gram PTS per cake op is gekrikt naar 500gram.
Ook schijnt het dat er een 250sh turbo box komt.

(De super mantronix 1024 sh is EGT een super aanrader, dit fluitbakje is zo gruwelijk goed)

Deze info is onder voorbehoud dus pin me er niet op vast.

Ik zoek eigenlijk gewoon goede informatie betreft het Crown Executive pakket, ik zou hem heel graag willen kopen maar is dit het waard? En kan ik anders niet gewoon lunar + titan kopen.

Ik zou het ook erg op prijs stellen als iemand een mooi lijstje kan maken voor 12 uur DUS ALLEEN SIER! Geen fonteinen gewoon losse potten met misschiens een mooi pakket, me budget ligt rond de €200 - €300.

En kruitsnuiver jij hebt de Executive de Titan & de Lunar mee gemaakt. Jij moet tog een mooi lijstje voor mij kunnen maken he?

Alvast Bedankt,

Kanonslag100

Ik heb de Lunar, Orbital en Titan meegemaakt. Orbital is veruit het beste om je geld aan uit te geven! 4 potten met 9 shots en 4 pijlen met een boeket.

Lunar is zeker ook niet slecht voor de prijs, maar de kleine potjes geven een groot effect doordat de schoten niet erg hoog gaan. De Titan heeft 3 fontijnen, en heeft 3 grote potten (die zitten ook in Crown Cakes alle 3 12 shots.) De rest van de Titan zit ook veelal in het Lunar pakket.

Crown Collection waren voor mij de eerste cakes die ik kocht destijds en werd in onze stad bij 3 winkels verkocht....prijs kwaliteit was goed, erna is Crown best duur geworden en de effecten vielen tegen.
Wat mis ik wel die oude tijd van de Crown Collection...

Crown Collection waren voor mij de eerste cakes die ik kocht destijds en werd in onze stad bij 3 winkels verkocht....prijs kwaliteit was goed, erna is Crown best duur geworden en de effecten vielen tegen.
Wat mis ik wel die oude tijd van de Crown Collection...

Was voor mij speciaal toen het 200 grams cake werd in gevoerd . verder geen link zo mee

Mijn enige ervaring met Crown is de Super 4.
4 superpotten met mooie uitwerkingen 13 shots voor 59,95.
Een aanrader van jewelste.

Verder is het er nog niet van gekomen om meer producten van Crown uit te proberen.
Misschien dit jaar.

:cool: :cool:

Ja dat waren de beste van die tijd. waren volgens mij ook de eerste echte "zware" potten op de markt.
Verder ook hele goede ervaringen met die crown assortiment : Lunar, Orbital etc ... waren echt hele goede assortimeneten :)

Over het algemeen zeer tevreden over de crown collectie. Kwaliteit staat altijd buiten kijf. Heeft voor mij ook een beetje nostalgische waarde. Het eerste kwalitatief goede siervuurwerk kocht ik van crown.

Het jammere is, is dat crown bijna niet te krijgen is in freakwinkels waardoor je vaak het volle pond moet betalen en de prijs van crown staat ook buiten kijf..... die is altijd extreem hoog.

Toen, nu al weer een kleine 20 jaar geleden het virus en mijn behoefte aan Vuurwerk weer aanwakkerde, heb ik als eerste aankoop een Crown Executive Pakket aangeschaft. Deze zijn mij toen zo goed bevallen dat ik dit pakket jarenlang in mijn collectie heb gehad.:wink:

Crown-Executive-Selection-Dynamic-Fireworks.jpg

Toen, nu al weer een kleine 20 jaar geleden het virus en mijn behoefte aan Vuurwerk weer aanwakkerde, heb ik als eerste aankoop een Crown Executive Pakket aangeschaft. Deze zijn mij toen zo goed bevallen dat ik dit pakket jarenlang in mijn collectie heb gehad.:wink:

Bekijk bijlage 65944

Voor mij was dit de enige echte Executive pakket van Crown. Heel erg duur destijds, maar toen was je wel al de man in de straat als je deze had, eigenlijk was je dit al met de 200gr potten. :)

Broekhoff Crown Executive pakket.png

Back
Bovenaan