Demo Wolff 2010

Die moeten dat zien als privilege, zo zien wij het ook, wij zien het absoluut niet als vanzelfsprekend dat wij zomaar een demo bijwonen, want dat is het niet altijd. :wink:
Wij zullen dus geen prijsvragen er aan vast hangen, mits de importeur zal zeggen dat het ze een leuk idee lijkt. Wij zijn van mening dat de importeurs mensen uitnodigen die interessant zijn voor ze, mensen die ze kennen, daar kunnen sites zoals VWC niet zomaar een vreemde bij meenemen. :wink:

juist ik zou het ook heel raar hebben gevonden als dat zomaar kon :wink:

Ik ga wel alleen, of misschien neem ik wel iemand mee!
Zie dit overigens niet als privelege!

Lijken mij wel leuke avondjes, ben erg benieuwd naar de nieuwe producten van Dynasty.

Groetjes.

Tijd gaat echt snel:D Over een aantal weken is het alweer schooljaar 3 en dan begint het vuurwerkgevoel weer te komen:D Ben benieuwd. Zelf weet ik amper waar het ligt, en heb geen geld/vervoer dus xD

Hey Jongens,

Ik ben er dus ook weer terug van weggeweest :D
Mijn vraag is eigenlijk of jullie weten op welke datum en tijdstip de demo
in Twello wordt gehouden en de exacte locatie ?

Alvast bedankt.

thecrow

:bye:

Laatst bewerkt:
Maandagavond 7 september !!! rond de klok van 21.00 uur.
Maar.....wees op tijd, het kan druk zijn, ook rond het pand van Wolff.

Wolff Vuurwerk BV
Engelenburgstraat 31
7391 AM Twello
Tel: +0031 (0)571 – 27 12 29
Fax: +0031 (0)571 – 26 02 58
Mail: [email protected]
http: www.wolff-vuurwerk.com

Idd kun je ook goed kijken in het achterliggende weiland, of op de zonennbergstraat.

Demo wordt geloof ik altijd door KATAN geschoten.
En als deze net zo is als vorig jaar !!!:applause::applause::droolthum

Laatst bewerkt:
Zooooooooo zin in dinsdag dat de filmpjes online komen!

Zie net dat er bij Vuurwerk-Hol al een nieuw product online staat. Echter nog niet meer dan de naam 'Peacock Fountain' en dat het een fontein is...

Slimme jongen ben je Richard, een ware Sherlock Holmes
Net als jij kijk ik ook uit naar de films, ik hoop dat mijn collega vrienden van de crew dan ook hun uiterste best willen doen.
Zelf ben ik aanwezig bij de demo van Schuurmans die op dezelfde avond gehouden wordt.(samen met Gerwin en Jeroen)

Zooooooooo zin in dinsdag dat de filmpjes online komen!

Zie net dat er bij Vuurwerk-Hol al een nieuw product online staat. Echter nog niet meer dan de naam 'Peacock Fountain' en dat het een fontein is...

Ok... heel kinderachtig hoor.. maar om die naam moet ik dus echt keihard lachen. :D

Hahaha. Je weet dat het, buiten die letterlijke vertaling, 'pauw' betekent? Dit zal dus waarschijnlijk een in waaiervorm spuitende (NIET LACHEN!!) fontein zijn... zoals een pauwenstaart

Vieze ventjes! Het is een benaming die in 't vuurwerk veel meer voorkomt, hoor! Kijk ook maar tussen de nieuwe 500grams lijn van Cafferata bv. , en in 't topic over Vulcan cakes ook 2 met die benaming, een Poolse fontein heet Indian Peacock enz. etc.

Laatst bewerkt:
Ik kijk net als jullie enorm uit naar de films die maandag gemaakt gaan worden! Ontzettend benieuwd welke nieuwe producten Wolff dit jaar op de markt gaat brengen.

Ook ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe produkten, en uiteraard ook naar de finale.
We gaan het maandag zien, en dan zullen de filmpjes snel volgen.

Oeh het begint al te kriebelen bij mij. De demo van Wolff vind ik toch altijd wel het meest speciaal van alle demo's :D
Kan niet wachten om dinsdag de nieuwe producten te zien zeg!
Veel plezier alvast aan de genen die genodigd zijn erheen te gaan :)

Als je geen uitnodiging hebt kom je dus niet binnen? Is er wel mogelijkheid om ergens buiten het terein te gaan staan want het vuurwerk van Wollf vind ik wel altijd heel mooi

Back
Bovenaan