Demo Wolff 2010

Binnenkomen is alleen op uitnodiging inderdaad, dat is het overigens altijd bij demo's van importeurs. :wink:
Of het aan de kant van het pand te zien is, dat betwijfel ik, maar aan de weg langs de weilanden erachter staan altijd auto's langs de kant met mensen ernaast die blijven kijken. Wel een flinke afstand, maarja, alles beter dan niets toch? :wink:

Binnenkomen is alleen op uitnodiging inderdaad, dat is het overigens altijd bij demo's van importeurs. :wink:
Of het aan de kant van het pand te zien is, dat betwijfel ik, maar aan de weg langs de weilanden erachter staan altijd auto's langs de kant met mensen ernaast die blijven kijken. Wel een flinke afstand, maarja, alles beter dan niets toch? :wink:

Hopelijk zie ik je vannavond kerel.
Kunnen we weer een keer lekker over vw babbelen.

gr
Pyromaniac 1975

Tot vanavond voor de gene die komen.
Heb er zin in, en ben zeer benieuwd naar de producten.

Veel plezier voor de genen die gaan kijken.

Ik zou heel graag willen, maar morgenochtend gaat om 4:20 uur, die ***** wekker weer.
En aangezien dat Twello ook nog een stukkie rijden is voor mij.
Ben benieuwd wat er nieuw komt van Wolff.

Ja we zien graag de nodige films, foto's en informatie tegemoed die er gegeven gaat worden, vorig jaar een verassende demo met erg goede producten en een gigantische finale.

Jongens, de demo was weer top, goede organisatie, mooie demo met goede producten, ook weer fijne nieuwe producten. :p Dikke finale, niet zo goed als vorig jaar, maar toch érg fijn hoor haha, super, credits voor bedenken gaan naar Lucas van Wollf. :)

Was weer genieten, veel bekenden, veel enthousiasme en ook waren de gehaktballen en broodjes beenham weer volop aanwezig, heerlijk! :D

Film volgen spoedig, zodra we tijd hebben, werken we eraan. :wink:

ik ben gisteren ook geweest...heerlijk vanuit het weiland staan kijken :D
De crew ook nog even snel gezien, die moest nog snel even een plekje vinden om te filmen :D
Maar wat en heerlijke cakes zeg...ik heb bij sommige cakes me echt afgevraagd of dat wel legaal was :p zo lekker gingen ze...damn, de keuze wordt echt moeilijk dit jaar...zoveel nieuwe importeurs, zoveel nieuwe producten, Te veel keuze :D

wacht de filmpjes ook met smart af
en wat een lekkere berg met nieuwe artikelen komt wolf mee zeg
wordt een goede jaarwisseling dacht ik zo

Zohee, wat een waslijst met nieuwe producten! Kan niet wachten op meer info :)
Super weer, Wolff!

Zijn er ook nog nieuwe pijlen trouwens? En hoe zit het met Full Loaded?

Jazeker, en die was weer groots. Mike heeft zijn films online staan, ik ben nu met mijne bezig en ook die zullen online komen.

Was een geweldige demo gisteravond.
Alles was zeer netjes voor elkaar.
Het vuurwerk was grotendeels geweldig, echt mooie nieuwe producten voorbij zien komen.
Showroom zag er ook erg strak uit, mooie snippers van een 100k op de grond.
Ik heb een top avond gehad en wil hierbij nogmaals Wolff bedanken voor de gastvrijheid en de geweldige avond.

Nou, ik ben dit jaar niet zo onder de indruk van de nieuwe producten als vorig jaar. Behalve de Silver Salute zit er niet een echte siertopper bij zoals vorig jaar de Sniper, Dragsters etc. Het is bijna allemaal nét níet...

Ik heb enkel de Silver Salute voor zeker staan; de Wasp vrijwel zeker om te proberen; en de 4 kleurenbudgetcakes en Planet Explosion als optioneel... en wellicht de Peacock Fountain (die ik bij 2e en 3e bekijk best kort en laag vond voor z'n geld...)

Ben heel wat minder lyrisch dan vorig jaar.

Back
Bovenaan