Demo Wolff 2010

Desondanks het feit dat de demo gesloten is vraag ik me toch af waar en wanneer deze is. Dan ga ik wel achter de hekken kijken ^^

Zoals wel bekend is, staan er aan de weg langs het weiland altijd auto's stil om te kijken, je staat wat verder weg, maar krijgt het toch nog prima mee denk ik, zeker de finale. :D Demo is gewoon in Twello zoals ieder jaar, super locatie.

Zoals wel bekend is, staan er aan de weg langs het weiland altijd auto's stil om te kijken, je staat wat verder weg, maar krijgt het toch nog prima mee denk ik, zeker de finale. :D Demo is gewoon in Twello zoals ieder jaar, super locatie.

Misschien een idee om eens als prijs toegangsbewijzen te verstrekken voor een besloten demo avond?
Misschien dat daar eens wat meegedaan kan worden ofzo, lijkt mij een prijs waar veel freaks wel voor zouden willen gaan. Is zoiets niet te regelen denk je?

Denk dat zoiets niet de bedoeling is, de importeurs zullen zelf controle willen houden over de genodigden, het is een zakelijke avond natuurlijk.
Wijzelf staan op een demo-avond niet veel in contact met de medewerkers, die avond is voor de zakelijke contacten, het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten. Tuurlijk spreken wij ook de mensen allemaal wel, maar als we echt vragen hebben, bellen we de dag erna even of maken een afspraak voor een bezoek.

Toch een leuk idee, maar ik ben bang dat het niet haalbaar is, sluit zoiets niet direct uit in ieder geval. :wink:

Misschien een idee om eens als prijs toegangsbewijzen te verstrekken voor een besloten demo avond?
Misschien dat daar eens wat meegedaan kan worden ofzo, lijkt mij een prijs waar veel freaks wel voor zouden willen gaan. Is zoiets niet te regelen denk je?

hallo Jupilerfreak,

zoiets gaat niet helaas niet zomaar. het is een gesloten Demo-avond en dat we de de jongens van vwc, fpm en eventueel avp uitnodigen is al iets extra's. die avond is puur voor de winkeliers. en als er dan mensen komen die alleen tegen betaling naar binnen kunnen, dan doe je zelf de deuren open voor eventueel onbevoegd publiek. er wordt een lijst bijgehouden met wie er binnen mogen komen.

volgens mij was de vraag ook of dit mogelijk kon zijn dat je dit als prijs kreeg...en dat je dan bij hoge uitzondering aanwezig mocht zijn met de crew....
maar dat is het dus niet, wat ook mike al uitgelegd had :D

Maar bedankt voor de reactie hoor :D

volgens mij was de vraag ook of dit mogelijk kon zijn dat je dit als prijs kreeg...en dat je dan bij hoge uitzondering aanwezig mocht zijn met de crew....
maar dat is het dus niet, wat ook mike al uitgelegd had :D

Maar bedankt voor de reactie hoor :D

aah sorry ik heb me denk ik vergist in de vraag. ik dacht dat als je een prijs betaald om erin te komen. maar Vuurwerkcrew zal dit eventueel wel samen overleggen met Wolff Vuurwerk. en mochten zij iemand nog meenemen, dan mag Vuurwerkcrew zelf bepalen wie dat is uiteraard:)

greetz

Ik ruik hier een opening/mogelijkheid voor een prijsvraag :D haha
Verder laat ik het aan de vwc over...

Iig wederom bedankt voor de info @ZNPYRO :D

Dit is altijd 1 van de drukste demoavonden. Vergeet niet dat eigenlijk alleen voor de afnemers van Wolff is he. Dus weinig kans dat er veel liefhebbers zoals wij er rond lopen. (ookal lopen wij er wel rond haha).

er moet heel duidelijk een onderscheid worden gemaakt:

de demo avond is puur voor de dealers. dus Wolff Vuurwerk zit niet te wachten op 50 freaks voor het hek. na de demo avond worden ook alle nieuwe producten naar buiten gebracht. dus in principe zwerven dan allemaal foto's van nieuwe producten, informatie en eventuele prijzen al op het internet.

de vuurwerkdemo's in december zijn gemaakt voor de consumenten. hoe meer publiek hoe beter. en deze zijn juist bedoeld voor mensen als jullie, voor de freaks.

Nee lijkt mij ook wel logisch hoor :D maar volgens mij is daar nu toch ook geen sprake van?
Er zitten echter genoeg freaks op dit forum die ook bij een dealer werken en die gaan er uiteraard wel naartoe..

Die moeten dat zien als privilege, zo zien wij het ook, wij zien het absoluut niet als vanzelfsprekend dat wij zomaar een demo bijwonen, want dat is het niet altijd. :wink:
Wij zullen dus geen prijsvragen er aan vast hangen, mits de importeur zal zeggen dat het ze een leuk idee lijkt. Wij zijn van mening dat de importeurs mensen uitnodigen die interessant zijn voor ze, mensen die ze kennen, daar kunnen sites zoals VWC niet zomaar een vreemde bij meenemen. :wink:

Back
Bovenaan