[Demo] Vuurwerkstunthal Elst 22 december 2018

Finale was heel dik. CR producten presteerden goed op de demo al heb ik mij sommige mijn twijfels of kopers de producten zo in de straat krijgen. Ook jammer dat de meeste boxen per 2 werden geschoten, geeft toch een vertekend beeld.

Edit: lees net de post van kmak. Petje af voor CR, Bulldozer was echt heel dik

Finale was heel dik. CR producten presteerden goed op de demo al heb ik mij sommige mijn twijfels of kopers de producten zo in de straat krijgen. Ook jammer dat de meeste boxen per 2 werden geschoten, geeft toch een vertekend beeld.

Edit: lees net de post van kmak. Petje af voor CR, Bulldozer was echt heel dik

Hoe waren de Lumberjack, Construction en Patriot uit diezelfde lijn? Net zo goed of iets minder?

Hoe waren de Lumberjack, Construction en Patriot uit diezelfde lijn? Net zo goed of iets minder?

Lumberjack vond ik persoonlijk een stuk minder. Burst was stuk zachter en vond de opbouw ook niet zo lekker lopen. Miste ook een duidelijke finale. Construction en Patriot presteerde ook goed. Persoonlijk vind ik de Bulldozer toch de sterkste nieuwe box van CR

Ik heb een selectie van de producten gefilmd met de mobiel. Bulldozer begint op ongeveer 1 min 30. Oordeel zelf, ik vind het echt een dikke box

Heb maar weinig producten gezien tijdens deze demo die tegenvielen. Allemaal zeer goed. 1e cakje dat geschoten werd voor 9 euries daxht ik, dikke prima. Top budget cake.

de manipulator, is echt een topper voor zijn geld.
zie voor filmpje de live stream die niet meer zo live is :shocked:

edit was de mistral...

Ultimate Screamer van Orange Label gaat/ging altijd recht omhoog. Dus hij is of aangepast, of het is een andere cake.

Voor de twijfelaars die de CR producten te mooi vonden, het was allemaal productie en vliegt nu de deur uit.
Wij hadden ze ook graag geschoten maar de demo ging niet door.

Lijkt de (vernieuwde) screamer Q te zijn van Katan.
Op YouTube staat de vernieuwde versie online.
Mooie verzorgde demo gezien. Schietlijst via de app en indrukwekkende eindshow om het 10 jarig jubileum te vieren.
Kunnen wel zeggen dat China Red weer helemaal terug is met mooie producten. Jammer dat de laatste paar boxen wat door elkaar liepen.

Het schijnt niet om de ultimate screamer te gaan.
Stukje professioneel vuurwerk was het dus niet voor consumenten helaas. Maar de screamer Q die vuurwerk-freak bedoeld komt daar wel heel dichtbij..

Dacht het al, productie filmpjes zijn bijna allemaal dat de fluiters recht omhoog gaan (ook het filmpje van 2017) maar dit was vorig jaar al niet, Dacht ook bijna 500 gram.

Back
Bovenaan