Goede aansteker voor vuurwerk

Vorig jaar onderstaande ook gebruikt voor Carbid. Maar werkt ook goed voor vuurwerk. Deze kan op zon gasbug van een gas toestel. Die gasbus kun je wel bij de action krijgen. Voordeel is dat je deze aan kunt laten staan en doet vrij lang met zon gasbus. Op diverse chinese sites voor 5 a 6 euro te krijgen.

brander.png

Vorig jaar onderstaande ook gebruikt voor Carbid. Maar werkt ook goed voor vuurwerk. Deze kan op zon gasbug van een gas toestel. Die gasbus kun je wel bij de action krijgen. Voordeel is dat je deze aan kunt laten staan en doet vrij lang met zon gasbus. Op diverse chinese sites voor 5 a 6 euro te krijgen.

Bekijk bijlage 40278

Yep dat gekut met die aanstekers word ik zo flauw van, pak ook zo'n halve dak brander, misschien wat overkill maar met windkracht 12 gaat wel je lontje aan.

Vond het overbodig om een topic aan te maken voor mijn vraag. Maar hoe maken jullie de aanstekers schoon? Is er überhaupt een manier om dit goed te doen met het gewenste effect?

Gister veel cat 1 gestookt met nieuwe aanstekers en zie dat er best wel wat vuil in komt te zitten. Nu doen ze het nog prima, maar ik wil graag voor de 31e al mijn aanstekers op orde hebben. Wie kan mij/ons helpen?

Vond het overbodig om een topic aan te maken voor mijn vraag. Maar hoe maken jullie de aanstekers schoon? Is er überhaupt een manier om dit goed te doen met het gewenste effect?

Gister veel cat 1 gestookt met nieuwe aanstekers en zie dat er best wel wat vuil in komt te zitten. Nu doen ze het nog prima, maar ik wil graag voor de 31e al mijn aanstekers op orde hebben. Wie kan mij/ons helpen?

Voor de zekerheid een wattenstaafje meenemen om hem schoon te maken.
Of een brander kopen met grote vlam zodat je de lontjes niet zo dicht op je aansteker hoef te houden.

Hierbij mijn vuurwerkaanstekers. Mijn favoriete aansteker zien jullie linksboven. Dat is een vierpitter van het merk Honest, met verreweg de sterkste vlam. Afgelopen O&N was ik thuis mijn toenmalige 2 aanstekers vergeten. Heb begin januari meteen een paar aanstekers besteld en in de winkel gehaald. Nu heb ik alvast sommige dubbele in de auto liggen, mocht ik het weer ergens anders gaan vieren. Mag niet nog een keer gebeuren, wat een gekloot was dat toen zeg.Bekijk bijlage 40188

Gisteren deze toevoeging aan mijn collectie van Sinterklaas :sint: gekregen:
ATTACH=CONFIG]41595[/ATTACH]

Bijlagen

• 20181206_081954.jpg
    20181206_081954.jpg
    142,7 KB · Weergaven: 0

Ik heb ooit een klein staal borsteltje kunnen scoren.
Ik poets daarmee het gedeelte waar de vlam uit komt mee schoon.
Doe dit wel ergens buiten of boven de plee/vuilnisbak want er komt aardig wat zooi uit.

Back
Bovenaan