Demo Vuurwerkland Steenbergen 11-12-2010

Volgens mij bedoelen ze met spaanse finale dat er heel wat knalcakes de lucht ingaan met whisteling cakes zoals bijna elke demo tegenwoordig :P. En dat ze vervolgens juanes zijn nieuwe hit laten zingen zou wel een mooie afsluiter zijn want ik ben echt fan van juanes. Dus in dat geval ben ik er zeker bij en neem ik mijn juanes poster mee zodat die ondertekend kan worden :cool:.

Een hele mooie schietlijst, ik zie een groot aantal toppers er tussen staan. Alles word door elkaar geschoten, maar een knallend einde zit er wel bij!

Mooie schietlijst , al had ik persoonlijk gehoopt dat de Silver Salute en de China Thunder afgestoken zouden worden :)

Mooie schietlijst , al had ik persoonlijk gehoopt dat de Silver Salute en de China Thunder afgestoken zouden worden :)

Daar sluit ik me bij aan. Denk dat veel mensen die graag hadden gezien. Maargoed, het blijft een mooi lijst.

Ik ben wel benieuwd naar die finale :p

Echt jammer dat ik hier nietbij kan zijn :cry:. Nu ik deze schietlijst zie wil ik hier zeker bij zijn ,maar hoorde van mijn ouders dat er al iets anders gepland stond op zaterdag. Hopelijk kan ik hier volgend jaar wel bij zijn.

Ramon,
Heb je misschien ook een soort van schietlijst van de finale? Dan kan er altijd nog teruggekeken wat voor cake het was. Want vorig jaar had ik bij de finale ook een aantal keer dat ik een cake heel mooi vond maar niet wist welke het was.

Ik heb er ook zin in. Het komt nu echt dichtbij en met vanavond komen we helemaal in de stemming denk ik :wink:

Kom maar op, wij zijn er klaar voor hoor hehehe :)

Ik ervaar nu wel dat ik eerder voor Steenbergen had moeten kiezen. Had ze vorige jaar links laten liggen. Maar dit jaar kon dat niet. Zulke goede acties, top service, contact tussen personeel en freaks is erg goed en dan dat assortiment ! Wat wil een freak nog meer....

Ik wil Vuurwerkland Steenbergen alvast bedanken voor dit allemaal. En ik hoop dat ik nog meer lof heb na de demo. Maar dat zit wel goed denk ik hehe

:bye:

Heb er ook enorm zin in!!!
Hoop dat het weer een beetje meezit. Weinig wind, geen regen en geen mist zou fijn zijn.

Whoehoe heb zin in vanavond:)
Ben trouwens te herkennen aan een trui met op de rug vuurwerkcrew.nl CREW.
Dus spreek jullie vanavond wel:)

Back
Bovenaan